Τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι ταξιδιώτες μπορούν να αλλάξουν τις καταναλωτικές συνήθειες εν πτήση καταγράφει σε πρόσφατη έρευνά της η Inmarsat. Στην έρευνα που διεξήχθη από το London School of Economics αποκαλύπτει ότι η Gen Z γενιά θα πραγματοποιήσει 1,2 δις. Ταξίδια μέχρι το 2028.

Μάλιστα η εν λόγω γενιά προτιμάει τις αγορές τελευταίας στιγμής γεγονός που μπορούν να εκμεταλλευθούν στο έπακρο οι αεροπορικές εταιρείες.

Τι θέλουν οι Gen Z ταξιδιώτες

Γνωρίζουμε πολύ καλά τι επιθυμούν οι Gen Z ταξιδιώτες και αυτό είναι η συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο.

Η ιδέα να είναι στο αεροπλάνο για αρκετές ώρες χωρίς να μοιράζονται στιγμές της ζωής τους μέσω Instagram είναι μια τρομακτική προοπτική. Ως εκ τούτου, η πτήση με δυνατότητα WiFi μονόδρομος.

Ωστόσο, υπάρχει ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι Gen Z μπορούν να επηρεάσουν το μέλλον των ταξιδιών. Σύμφωνα με την Inmarsat και το LSE, οι Gen Z προτιμούν να ψωνίζει την τελευταία στιγμή.

Η έρευνα εξέτασε τις αποφάσεις αγοράς που έγιναν κατά τη διάρκεια τριών βασικών σημείων ταξιδιού :

– μια εβδομάδα ή περισσότερες πριν από το ταξίδι,

τις ημέρες πριν από το ταξίδι και

-κατά την άφιξη στον προορισμό.

Η Gen Z ήταν μακράν η πιο πιθανή γενιά για να καθυστερήσει την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για το ταξίδι τους μέχρι να μείνουν μόνο λίγες ημέρες.

Πώς μπορούν οι αεροπορικές εταιρείες να επωφεληθούν από αυτό;

Στο πλαίσιο της έρευνας, ανακαλύφθηκε ότι το 70% των Gen Z και Millennials θα καθυστερούσαν να οργανώσουν το ταξίδι τους εάν γνώριζαν ότι θα υπήρχε αξιόπιστη σύνδεση WiFi στην πτήση.

Αυτή τη στιγμή μόνο ένας στους δέκα επιβάτες αγοράζει κάτι από τα duty free, αλλά με την αυξανόμενη τάση για δαπάνες της τελευταίας στιγμής, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει.

Και δεν σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να φέρουν τεράστια αποθέματα προϊόντων. Με ένα ισχυρό μηχανισμό παράδοσης, οι επιβάτες μπορούν να παραγγείλουν ό, τι χρειάζονται στο δρόμο τους προς τον προορισμό και να το παραδώσουν στο δωμάτιό τους από τη στιγμή που θα κάνουν check in.