Η ανάγκη για την παροχή καλύτερων και περισσότερων υπηρεσιών στους καταναλωτές με ταυτόχρονη διατήρηση της ασφάλειας των δεδομένων, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις ταξιδιωτικές εταιρείες.

Αυτό ήταν το μήνυμα του CEO της Amadeus Luis Maroto κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στη Σεβίλλη της Ισπανίας.

Ο κ. Μaroto ανέφερε ότι η Amadeus επεξεργάζεται περίπου έξι εκατομμύρια συναλλαγές κάθε λεπτό. “Οι ταξιδιώτες είναι συνδεδεμένοι και απαιτούν συνεχώς περισσότερες πληροφορίες και περιεχόμενο. Πρέπει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες αυτές “, δήλωσε.

Ένα κομμάτι της λύσης είναι η πρόσληψη υπαλλήλων με τις κατάλληλες δεξιότητες για να βοηθήσουν την εταιρεία να εξελιχθεί για το μέλλον.

Ο Maroto αναφέρει ότι η λύση στελέχωσης απαιτεί μια προσέγγιση τριών επιπέδων:

-εσωτερικά προγράμματα εκπαίδευσης

-παρακολούθηση των νέων τάσεων από την ακαδημαϊκή κοινότητα

-ενίσχυση της εκπαίδευσης από τον δημόσιο τομέα

Η Amadeus διερευνά σήμερα την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της διαχείρισης εσόδων, των δυνατοτήτων πωλήσεων και της εξατομίκευσης.

Τέλος, το Blockchain είναι μια τεχνολογία που ο κ. Maroto πιστεύει ότι έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την ταξιδιωτική βιομηχανία.