Στο ανταγωνιστικό τουριστικό περιβάλλον η επιλογή του ενός brand έναντι κάποιου άλλου κρύβει μεγάλη προσπάθεια από τις επιχειρήσεις. Κοινός παρονομαστής είναι η καινοτομία. Πως όμως η καινοτομία μεταφράζεται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Την απάντηση δίνει σε δημοσίευμά του το tourism review.com

Διοίκηση ξενοδοχειακού καταλύματος μέσω του συναισθήματος

Ο εξανθρωπισμός της μάρκας είναι μια εξαιρετική στρατηγική για τη βιομηχανία φιλοξενίας. Στην πραγματικότητα, έχει γίνει παγκόσμια τάση όσον αφορά στο marketing μιας εταιρείας και τη διασφάλιση ότι είναι κοντά στον δυνητικό πελάτη.

Αυτό σημαίνει ότι θέτουμε τον εαυτό μας στο ρόλο των οικοδεσποτών ως τρόπου προσέγγισης του ταξιδιώτη.

Με αυτόν τον τρόπο, θα κάνουμε τους επισκέπτες να αισθάνονται αφοσιωμένοι και συγκινημένοι από το μήνυμα. Για αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στρατηγικές ψηφιακής επικοινωνίας (Big Data, επαυξημένη πραγματικότητα ή τεχνητή νοημοσύνη).

Η καινοτομία στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

Η προσέλκυση πελατών ξεκινά από τη στιγμή που το άτομο αρχίζει να σχεδιάζει ένα ταξίδι, βλέπει μια διαφήμιση ή ένας σύμβουλος ταξιδιών του παρουσιάζει έναν ελκυστικό προορισμό. Σε αυτήν την αρχική διαδικασία οργάνωσης, η φιλοξενία είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να βρεις ένα καλό κατάλυμα.

Πρόκειται για μια διαδικασία 360 μοιρών στην οποία συμμετέχουν σύμβουλοι πωλήσεων, υποδοχή, μεταφορά, υπηρεσίες διαμονής και άλλα στοιχεία. Ο επισκέπτης δεν κάνει ένα ταξίδι για να μείνει στο ξενοδοχείο, αλλά εκτιμά όλα όσα προσφέρει.

Ο τουρισμός περιλαμβάνει πολλούς ανθρώπους. Η δέσμευσή σας για παροχή της καλύτερης εξυπηρέτησης και φροντίδας μετατρέπεται σε ικανοποιημένους πελάτες και αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να λειτουργεί συνεχώς η φιλοξενία.

Λέξεις κλειδιά

Η βιομηχανία και ο τουρισμός φιλοξενίας είναι δύο στενά συνδεδεμένες έννοιες, δεδομένου ότι έχουν να κάνουν με τη σύντηξη πολιτισμών μέσω σχέσεων που έχουν δημιουργηθεί με τον ταξιδιώτη.

Για να γίνει αυτό, τα καταλύματα φιλοξενίας εργάζονται για να κάνουν κάθε άτομο να αισθάνεται σαν να ήταν μοναδικό, εκπληρώνοντας τις επιθυμίες του και βελτιστοποιώντας την εμπειρία του.

Σε αυτές τις σχέσεις, μπορούμε να βρούμε επαναλαμβανόμενα στοιχεία ή λέξεις-κλειδιά που συνθέτουν τις πτυχές που εμπλέκονται στη φιλοξενία: ηγεσία, κίνητρα, στρατηγική, ανταγωνιστικότητα και εξυπηρέτηση πελατών.