Μία από τις σημαντικότερες σημερινές τάσεις για τις επιχειρήσεις είναι φιλική προς το περιβάλλον στρατηγική μάρκετινγκ. Η περιβαλλοντική και κοινωνική επικοινωνία, ή το Green Marketing, παρέχει στις επιχειρήσεις του τουρισμού μια ευκαιρία να προσελκύσουν πελάτες. Τι χρειάζεται όμως να ληφθεί υπόψη για τη δημιουργία μιας πράσινης στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείων; Τη λύση δίνει το tourismreview.
Νοιαστείτε πραγματικά
Οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις πρέπει να λαμβάνονται με μεγάλη προσοχή. Τα ανώτερα στελέχη πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία αειφόρου ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Η περιβαλλοντική επικοινωνία πρέπει να έχει μια σταθερή και επαληθεύσιμη βάση.
Εμπλέξτε το προσωπικό σας
Εργαστείτε στην εσωτερική επικοινωνία. Η βιωσιμότητα πρέπει να είναι εγκάρσια και να προσεγγίζει όλα τα μέλη του οργανισμού σας. Δημιουργήστε μια εθελοντική επιτροπή αειφορίας με εκπροσώπους από διάφορα μέρη του οργανισμού. Παράλληλα βεβαιωθείτε ότι η πράσινη στρατηγική προέρχεται από μια ισχυρή και πραγματική δέσμευση για το περιβάλλον.
Αναγνωρίστε τα κανάλια διανομής και κερδίστε την προσοχή τους
Προσαρμόστε τα μηνύματα ανάλογα με το κοινό-στόχο σας και τα αντίστοιχα κανάλια επικοινωνίας και διανομής. Σχεδιάστε μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών που προσφέρει σχετικό περιεχόμενο βάσει των προφίλ και των αναγκών τους. Προσαρμόστε τα μηνύματα και αναθέστε σε πελάτες ή πιθανούς πελάτες να συμμετάσχουν στην αλλαγή.
Αποτελέστε έμπνευση για τους πελάτες σας
Γίνετε ευφάνταστοι. Γράψτε μια ιστορία με βάση τα δεδομένα και τους στόχους που επιτεύχθηκαν και κάντε το μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας πιο αποτελεσματικό. Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να γνωρίζουν αυτά τα ξεχωριστά πράγματα για έναν τόπο, τους κατοίκους του και την εταιρεία που παρέχει τις υπηρεσίες και / ή τα προϊόντα τους. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι τα συναισθηματικά φορτισμένα μηνύματα είναι αυτά που παραμένουν χαραγμένα στη μνήμη μας.