Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι η βιτρίνα σας. Είναι η πρώτη εντύπωση που για τους επισκέπτες και το πιο δυνατό σημείο για την απόφαση τους για το αν θα κάνουν κράτηση ή όχι.

Οι περισσότερες από τις αποφάσεις σας στο μάρκετινγκ βασίζονται στον στόχο να επισκεφθούν οι πιθανοί πελάτες τον ιστοχώρο του ξενοδοχείου σας και να κάνουν την κράτηση τους άμεσα.

Πως θα κάνετε ελκυστική την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας; Οι απαντήσεις από την ομάδα του onlinemarketing.

Βασικοί στόχοι της ιστοσελίδας

Παρέχετε στους χρήστες σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα κριτήρια αναζήτησης τους.
Δώστε πληροφορίες για το ξενοδοχείο σας (που βρίσκεται, τι προσφέρετε, δραστηριότητες)
Επιτρέψτε τους να ελέγχουν εύκολα τιμές και διαθεσιμότητα.

Σημαντικές τεχνικές συμβουλές

Ανταπόκριση πρότυπο

Το πρότυπο του ιστότοπου σας (η δομή και ο σχεδιασμός του) θα πρέπει να προσαρμόζεται αυτόματα σε όλα τα είδη συσκευών οθόνης (smartphones, tablet, κ.λπ.) για βέλτιστη εμπειρία προβολής.
Οι περισσότεροι άνθρωποι περιηγούνται σήμερα στο internet από τα τηλέφωνα ή τα τάμπλετ τους, ειδικά όταν ταξιδεύουν.

Γρήγορη πλοήγηση

Χρειάζεστε έναν ιστότοπο που είναι πλήρως λειτουργικός, όπου το περιεχόμενο και οι εικόνες φορτώνονται γρήγορα.
Κατά την περιήγηση για πληροφορίες σε απευθείας σύνδεση, είναι απογοητευτικό όταν κάποιος συναντά έναν ιστότοπο που καθυστερεί και διαρκεί πολύ για φόρτωση. Κάποιοι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να το δουν σαν μια ευκαιρία να μεταβούν σε έναν άλλο ιστότοπο.

Μηχανή κρατήσεων

Μια μηχανή κράτησης ιστοσελίδων σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα για συγκεκριμένες ημερομηνίες. Συνήθως περιλαμβάνεται στο πακέτο διαχειριστή καναλιών.
Ο διαχειριστής καναλιών είναι το εργαλείο που σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε και να αυτοματοποιείτε τη διαχείριση των διαφόρων διαδικτυακών καναλιών διανομής (Expedia, Booking.com, Easy-to-book, κ.λπ.). Αν οι τρέχουσες καλύτερες τιμές σας διαφημίζονται στην αρχική σελίδα ή οι τιμές δωματίων εμφανίζονται δίπλα στις περιγραφές δωματίων, αυτό θα μπορούσε να αυξήσει απόλυτα τον λόγο μετατροπής σας.

Απλός σχεδιασμός

Επιλέξτε ένα απλό σχεδιασμό που θα ταιριάζει και με το λογότυπό σας. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να μεταφέρει στα χαρακτηριστικά που κάνουν το ξενοδοχείο σας μοναδικό και ενδιαφέρον, με την πρώτη ματιά.

Δομή μενού

Θα πρέπει να έχετε μια σαφή δομή μενού για απλή και αβίαστη πλοήγηση. Ο επισκέπτης πρέπει να είναι σε θέση να βρει γρήγορα και εύκολα όλες τις πληροφορίες που αναζητά.

Εικόνες και βίντεο

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Κάντε την ιστοσελίδα σας οπτική. Διατηρήστε το κείμενο απλό και χρησιμοποιήστε τις μέγιστες λέξεις-κλειδιά, για να βελτιώσετε την κατάταξη μηχανών αναζήτησης.
Οι ταξιδιώτες προτιμούν τα οπτικά ερεθίσματα με τη μορφή εικόνων και βίντεο, αντί να διαβάζουν μεγάλες περιγραφές δωματίων.