Η περιγραφή των περιηγήσεων είναι το πιο δυνατό περιεχόμενο μάρκετινγκ που εξηγεί τι προσφέρουν οι δραστηριότητες σας στο μοναδικό σημείο πώλησης σας, που είναι το site σας.
Ο σκοπός της περιγραφής του ταξιδιού πρέπει να παρέχει στους δυνητικούς πελάτες όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το ταξίδι, αλλά και να τους δελεάσει για να το αγοράσουν.
Πώς θα ανεβάσετε τις πωλήσεις σας; Οι ειδικοί συνιστούν πέντε απλούς τρόπους για να περιγράψετε ελκυστικά τις δραστηριότητες σας.
Φωτογραφία
Στην ψηφιακή εποχή, η φωτογραφία είναι το πρώτο σημαντικό εργαλείο που έχουμε όταν διαφημίζουμε περιηγήσεις και δραστηριότητες.
Είναι αυτό που προσελκύει τον χρήστη της ιστοσελίδας και σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Πρέπει να επιλέξετε μια χαρακτηριστική εικόνα, εντυπωσιακή, μοναδική που να κάνει έναν πελάτη να θέλει να κάνει “κλικ” και να μάθει περισσότερα.
Κοιτάξτε τι φωτογραφίες χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και επιλέξτε κάτι διαφορετικό έτσι ώστε το πακέτο σας να ξεχωρίζει.Θα πρέπει επίσης να αλλάζετε τη φωτογραφία σας από καιρό σε χρόνο για να διαπιστώσετε αν η εμπλοκή αυξάνεται ή μειώνεται.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βρείτε ποια λειτουργεί καλύτερα.Στην περιγραφή του ταξιδιού έχετε 5-10 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που παρουσιάζουν την περιήγησή σας σχετικά με το που θα πάνε οι πελάτες, τι θα δουν και πόσο θα το απολαύσουν.
Αξίζει να επενδύσετε στην επαγγελματική φωτογραφία για τις περιγραφές περιηγήσεων σας στον ιστότοπο σας και στα social media.
Εξηγήστε την περιήγησή σας στον τίτλο
Χρησιμοποιήσετε τα μοναδικά σημεία πωλήσεών σας για να μοιραστείτε τα κύρια χαρακτηριστικά των εμπειριών σας.Δοκιμάστε λέξεις όπως “αποκλειστική πρόσβαση” ή “προτεραιότητα”, “τοπικό” ή “έμπειρο οδηγό”, “μία φορά στη ζωή”, “απίστευτη θέα”.Τι περιέχει η περιήγησή σας στον προορισμό σας;
Προσφέρετε φαγητό ή ποτό στο τέλος του ταξιδιού;
Αν ναι, προσθέστε αυτό στον τίτλο σας, αλλά να θυμάστε ότι ο τίτλος πρέπει να είναι μικρός και πιασάρικος.
Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας;
Η περιγραφή σας πρέπει να απευθύνεται στον ιδανικό πελάτη σας, για να πουλήσετε στην αγορά-στόχο σας.
Πρέπει να σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζει με την προτίμηση των αγοραστών.
Περιεχόμενο, εικόνες και άλλα χαρακτηριστικά θα πρέπει να συμβαδίζουν με τις επιθυμίες της συγκεκριμένης ομάδας πελατών.
Τι είναι μοναδικό για την περιήγησή σας;
Το περιεχόμενο της περιγραφής του ταξιδιού σας θα πρέπει να κάνει την εμπειρία σας μοναδική. Μοιραστείτε ποια θα είναι η εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος, ποιος θα είναι ο ξεναγός, πού θα πάμε και γιατί πρέπει να κλείσω αυτή την περιοδεία.
Όταν γράφετε το περιεχόμενό σας, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που θα είναι σχετικές και θα μπορούν να αναζητηθούν για να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα στη σελίδα περιήγησής σας.
Αλλαγές
Με οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης, θα πρέπει να δοκιμάσετε και να αναλύσετε την καμπάνια σας.
Μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε μια νέα περιγραφή, εικόνες, ή τίτλο. Δοκιμάστε διαφορετικούς τρόπους κατά τη διάρκεια των 6-8 εβδομάδων και δείτε ποιος σας δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Αν οι ανταγωνιστές σας αντιγράψουν το στυλ σας αλλάξτε το ξανά. Πάντοτε πρέπει να ξεχωρίζετε.