Ισχυροί καταλύτες στα ταξίδια των Κινέζων στο εξωτερικό έχουν αποδειχθεί την τελευταία πενταετία οι δημοφιλείς κινεζικές τηλεοπτικές εκπομπές.

Σύμφωνα με έκθεση του Hotel.com, το “Divas Hit the Road” εκτόξευσε την online αναζήτηση για αγγλικά ξενοδοχεία κατά 30%.

Παράλληλα, η εκπομπή “Sisters Over Flowers” έχει αυξήσει τις αναζητήσεις για την Τουρκία κατά 131%. Εν τω μεταξύ, το 62% των Κινέζων τουριστών δήλωσε ότι η τηλεόραση και οι ταινίες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην επιλογή του ταξιδιωτικού τους προορισμού.

Τι πρέπει όμως να κάνουν οι Destination Management Organizations για να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες;

Κατανοητές τουριστικές καμπάνιες

Για να προσελκύσετε κινέζους τουρίστες, μην βασίζεστε σε ένα ενιαίο σύνθημα ή σε μια διαφημιστική καμπάνια. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές, οι σημερινοί Κινέζοι τουρίστες είναι πιο έμπειροι. Κατ ‘επέκταση, έχουν γίνει εξελιγμένοι ταξιδιώτες. Καθώς ωριμάζουν, περιμένουν περισσότερα εκτός από τις ομαδικές περιηγήσεις και τις βασικές δραστηριότητες. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο ένα μείγμα online και offline μάρκετινγκ περιεχομένου.

Εισάγεται νέα κοινωνικά δίκτυα

Οι DMOs πρέπει να προσεγγίσουν τη γενιά των millennials Κινέζων προσεγγίζοντας παράλληλα τις νέες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν. Μερικές από αυτές είναι οι εφαρμογές ανταλλαγής βίντεο Douyin και Kuaishou, η ταξιδιωτική εφαρμογή Mafengwo και η πλατφόρμα κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου Xiaohongshu . Τα posts στο WeChat και το Sina Weibo δεν αποτελούν πλέον επαρκή τακτική.

Προωθήστε βίντεο με άμεσο και «πιασάρικο» περιεχόμενο

Οι διεθνείς DMOs θα πρέπει να βρουν καινοτόμους και αυθεντικούς τρόπους για να αποκτήσουν την προσοχή των μελλοντικών Κινέζων ταξιδιωτών. Για τους νέους Κινέζους καταναλωτές, τα εξατομικευμένα σύντομα βίντεο από πραγματικούς ταξιδιώτες είναι πολύ πιο ελκυστικά από τις παραδοσιακές διαφημίσεις τουρισμού.