Η ψηφιακή εμπειρία ασκεί σημαντική επιρροή στις αποφάσεις κρατήσεων των νέων ταξιδιωτών από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ). Κάτι που ισχύει για τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατα στοιχεία της Travelport’s Global Travel Traveler Research 2019, στην οποία συμμετείχαν 23.000 άτομα από 20 χώρες.

Ψηφιακή εμπειρία

Την ψηφιακή εμπειρία, αναζητούν κατά την κράτηση, οι millennials.

  • 77% στην αεροπορική εταιρεία
  • 76% στο ξενοδοχείο
  • Το 51% απογοητεύεται όταν οι πληροφορίες κράτησης δεν είναι διαθέσιμες όλο το εικοσιτετράωρο σε κινητές συσκευές, όπως smartphones και smartwatches.

Virtual reality

  • Τα τρία πέμπτα (60%) των millennials των ΗΑΕ επιθυμούν την επαυξημένη εμπειρία ή την εικονική πραγματικότητα για να τους βοηθήσουν να προγραμματίσουν καλύτερα τα ταξίδια τους.

Φωνητική αναζήτηση

  • Το 69% των millennials ταξιδιωτών των ΗΑΕ χρησιμοποίησαν τη φωνητική αναζήτηση για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν τα ταξίδια.
  • To 22% «σχεδόν πάντα» χρησιμοποιεί την τεχνολογία για αυτό τον λόγο.

Οι δημοφιλέστερες ερωτήσεις των millennials ταξιδιωτών στη Μέση Ανατολή και την Αφρική από τη φωνητικά αναζήτηση

  • Καιρός 62%
  • Οδηγίες πλοήγησης προς το ξενοδοχείο τους 60%

Βίντεο & social media

  • Σχεδόν όλοι οι millennials ταξιδιώτες (93%) βλέπουν βίντεο και τις φωτογραφίες που δημοσιεύονται από τα brands στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
  • Το Facebook θεωρείται η πιο σημαντική κοινωνική πλατφόρμα μέσων μαζικής ενημέρωσης από τους millennials στα ΗΑΕ.
  • Κατά την κράτηση μιας πτήσης διαδικτυακά, τα δύο πέμπτα (42%) των millennials ταξιδιών από τα ΗAE θέλουν να εξατομικεύσουν την εμπειρία τους.
  • Σε αυτό περιλαμβάνεται o επιπλέον χώρος για τα πόδια και πρόσθετη αποζημίωση αποσκευών. Επίσης οι μισοί (48%) απογοητεύονται όταν οι εταιρείες δεν θυμούνται τις προτιμήσεις τους.