Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν το όνομα ενός δωματίου παίζει ρόλο κατά την εξασφάλιση μιας κράτησης;

Οι εμπειρογνώμονες διαχείρισης εσόδων παροτρύνουν τους διευθυντές ξενοδοχείων να σκεφτούν δύο φορές πριν ονομάσουν τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους με τον παλιομοδίτικο τρόπο ως «απλό» ή «βασικό».

Σύμφωνα με τον Chema Herrero, καθηγητή της Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων FORST, «όταν ένα δωμάτιο ονομάζεται «απλό» ή« βασικό », στέλνουμε στο υποσυνείδητο του πελάτη την εικόνα του χώρου χωρίς αξία.

Αυτομάτως λοιπόν μειώνουμε την ανταγωνιστικότητα του δωματίου.

Οι επιχειρηματίες στον κλάδο της φιλοξενίας πρέπει να λάβουν υπόψη ότι ο τρόπος με τον οποίο τα δωμάτια του ξενοδοχείου ονομάζονται στον κατάλογο κρατήσεων είναι σημαντικός για τον πελάτη.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι οι διευθυντές ξενοδοχείων σπάνια δίνουν προσοχή σε αυτό το στοιχείο. Οι παραδοσιακές ονομασίες, όπως «Standard», «Double», «Single», «Interior», «Με θέα» ή «Χωρίς θέα» καθορίζουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα αυτών των καταλυμάτων.

Προφίλ του πελάτη

Το προφίλ του πελάτη έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και τώρα απαιτούν πράγματα από την αρχή της εμπειρίας τους. Δηλαδή από τη στιγμή που αποφασίζουν να κάνουν κράτηση. Ως εκ τούτου, τα ξενοδοχεία πρέπει να αφηγηθούν μια ιστορία.

Η ονομασία του δωματίου του ξενοδοχείου είναι καθοριστική για την επίτευξη κερδοφορίας. Στην πραγματικότητα, στους περισσότερους αναπτυγμένους προορισμούς, τα μισά από τα ξενοδοχεία έχουν ονόματα για τα δωμάτιά τους τα οποία αποθαρρύνουν τους επισκέπτες.

Κερδοφόρα στρατηγική

Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ένα υψηλό ποσοστό πελατών επιλέγει έναν προορισμό βασιζόμενος στην τοποθεσία και όχι στο ξενοδοχείο.

Ως εκ τούτου η διασύνδεση του προορισμού και των χαρακτηριστικών του με το όνομα του δωματίου θα ήταν μια πολύ επιτυχημένη και κερδοφόρα στρατηγική.