Μάχη δίνουν οι εταιρείες του κλάδου για να πείσουν τους τουρίστες να ξεκινήσουν ξανά τα ταξίδια.

Αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες περιηγήσεων και προορισμοί, με “αιχμή του δόρατος” την ασφάλεια της υγείας των τουριστών προσπαθούν με διάφορους τρόπους να κερδίσουν την εμπιστοσύνη.

Οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες επισημαίνονται σε έκθεση της CarTrawler με παραδείγματα από την Emirates, Etihad, Korean Air, United και Xiamen Airlines.
Η CarTrawler, είναι μία εταιρεία που υποστηρίζει τις επιχειρήσεις του κλάδου στις προετοιμασίες τους για την επιστροφή του ταξιδιού.

  • Η Hilton για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών στα ξενοδοχεία της προωθεί την συνεργασία της με Lysol και Mayo Clinic για ένα νέο πρότυπο απολύμανσης και καθαριότητας.
  • Η Emirates απαγορεύει τις μεγάλες τσάντες μεταφοράς. Στόχος είναι να μειώσει τη συμφόρηση στους διαδρόμους, να κρατούνται οι απαραίτητες αποστάσεις των επιβατών και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στην επιβίβαση.
  • Η Etihad Airways δοκιμάζει νέα σημεία ελέγχου Covid-19 για επιβάτες.
  • Η Korean Air θερμομετρεί όλους τους επιβάτες που αναχωρούν από το αεροδρόμιο Ίντσεον της Σεούλ.
  • Η United ενσωματώνει ηλεκτροστατικό ψεκασμό στις διαδικασίες καθαρισμού σε όλες τις πτήσεις.