Περισσότερες φιλικές προς τους millennials προσφορές θα μπορούσαν να περιληφθούν στα προνόμια των αεροπορικών εταιρειών.

Σε αυτές περιλαμβάνονται οι συνδρομές ηλεκτρονικού βιβλίου καθώς και πιο προσαρμόσιμοι τρόποι εξαργύρωσης αεροπορικών μιλίων και κρατήσεων πτήσεων. Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά της η Wall Street Journal.

Οι σημερινοί millennials πελάτες πιθανότατα αναζητούν οφέλη, όπως γρήγορους, ευέλικτους τρόπους εξαργύρωσης και εξόφλησης αεροπορικών μιλίων, σε αντίθεση με τους παραδοσιακού τρόπους συγκέντρωσης μιλίων.

Οι νεότεροι χρήστες ενδιαφέρονται επίσης περισσότερο για τα προνόμια που συνοδεύουν κάρτες και τείνουν να θέλουν “άμεση εξαργύρωση”.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από την πανδημία, οι millennials ήταν η γενιά που πετούσε περισσότερο. Συγκεκριμένα, αναλογούσε στο 25% των 4,3 δις. επιβατών να πέταξαν το 2018 παγκοσμίως.