Σύμφωνα με μια νέα έρευνα πάνω από 10,6 εκατομμύρια Βρετανοί στρέφονται από τους παλιούς καταλόγους ταξιδιών και φυλλάδια διακοπών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αντλήσουν έμπνευση για τα ταξίδια τους και να κάνουν κρατήσεις.

Στην έρευνα, η οποία διεξήχθη από τον ταξιδιωτικό πράκτορα Villa Plus, ρώτησε 1.000 Βρετανούς να εξηγήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τις εξορμήσεις τους και σε ποιες υπηρεσίες απευθύνονται ότι φτάνει η ώρα της κράτησης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι παρόλο που πάνω από το 1/3 των Βρετανών επηρεάζονται από φίλους και οικογένεια, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το Pinterest και το Facebook, διαδραματίζουν ένα ρόλο-κλειδί τόσο στον τρόπο που οι Βρετανοί αντλούν έμπνευση αλλά και στον τρόπο που κάνουν την κράτηση.

Καθώς το λογισμικό των εφαρμογών όπως το Instagram πλέον εξελίσσεται είναι εύκολο πλέον να κάνει κανείς κράτηση διακοπών ακόμη και μέσω μίας εικόνας.

Στις ηλικίες 25-34 ετών, το 22% των ερωτηθέντων απάντησε πως δίνει μεγάλη σημασία στο πόσο instagrammable είναι ο προορισμός που θα επισκεφθεί, σε αντίθεση με πάνω από το 1/4 των ηλικιών 55- 64 ετών, οι οποίοι θα ήθελαν να αναβιώσουν παλιές διακοπές.

Για κάποιους ωστόσο το κόστος παίζει το σημαντικότερο ρόλο. Οι άνδρες φαίνεται πως σκέφτονται πιο λιτά από τα δύο φίλα επιλέγοντας προορισμό με βάση την τσέπη τους.