Καθώς το 2020 φτάνει στο τέλος του, το 81% των Αμερικανών δηλώνουν ότι είναι ιδιαίτερα ευγνώμονες για την οικογένειά τους φέτος. Ο λόγος είναι ότι κατά μέσο όρο οι Αμερικανοί δεν έχουν έρθει σε επαφή με την ευρύτερη οικογένειά τους, τους τελευταίους πέντε μήνες.

Ως εκ τούτου δημιουργούνται νέες παραδόσεις στις διακοπές των Αμερικανών. Αυτό αποκάλυψε νέα έρευνα της μάρκας οικονομικών καταλυμάτων Motel 6.

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ που σκοπεύουν να επισκεφθούν την οικογένεια για τις διακοπές τους.

Οι νέες τάσεις στις διακοπές των Αμερικανών περιλαμβάνουν:

  • Δώρα-έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα (45%),
  • βίντεο με γεύματα με την οικογένεια (43 %)
  • μια μέρα κατά την οποία όλα τα μέλη της οικογένειας αποσυνδέονται από τις συσκευές τους (40%).

Αλλαγή σχεδίων

Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να δουν την ευρύτερη οικογένειά τους αυτήν την περίοδο των διακοπών. Ωστόσο, το 59% είπε ότι θα έρθουν σε επαφή με μέλη της οικογένειας διαδικτυακά.

Παρά την επιθυμία να δουν την οικογένειά τους φέτος, τα δύο τρίτα (65%) των ταξιδιωτών θεωρούν ότι τα ταξίδια θα είναι πιο αγχωτικά από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.

Το 36% ανησυχούν για τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που τους αναγκάζουν να αλλάξουν τα σχέδιά τους

Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που οι άνθρωποι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν διαφορετικά αυτήν την περίοδο των διακοπών:

  • Τα τρία τέταρτα (76%) των Αμερικανών είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν παρά να ταξιδέψουν για να επισκεφθούν την οικογένειά τους φέτος.
  • Το 81% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι κάθε άγχος που αντιμετωπίζουν από ταξίδια διακοπών αξίζει τον κόπο να δουν την οικογένειά τους.

Καλύτερα στο ξενοδοχείο

Παρόλο που οι ερωτηθέντες ανυπομονούν να δουν την οικογένειά τους, η κοντινή απόσταση κρύβει κινδύνους.

Τρεις στους πέντε (61%) δήλωσαν ότι θα απολαύσουν τις διακοπές περισσότερο αν δεν μένουν όλοι κάτω από μια στέγη.

Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (35%) δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να μείνουν σε ξενοδοχείο ή μοτέλ αυτήν την περίοδο των διακοπών.

Τρεις στους πέντε (62%) Αμερικανοί θα έμεναν σε ένα καθαρό, φιλικό προς τον προϋπολογισμό ξενοδοχείο κοντά, εάν είχαν την επιλογή.