Ενώ οι αριθμοί των επισκεπτών παραμένουν ισχυροί, οι επιχειρηματίες του τουρισμού στην Καλιφόρνια αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις. Mερικές από αυτές επιδεινώνονται από τις πυρκαγιές, κυρίως στα εθνικά δάση και στους αμπελώνες.

Παρά τις πυρκαγιές, οι επισκέψεις στην Καλιφόρνια και οι δαπάνες των επισκεπτών συνέχισαν να αυξάνονται τα τελευταία εννέα χρόνια. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Visit California, πέρυσι έφθασαν με εγχώριες πτήσεις στην Καλιφόρνια, σχεδόν 42 εκατομμύρια επισκέπτες. Παράλληλα, οι δαπάνες επισκεπτών ανήλθαν σε 140,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αλλαγές στις πολιτικές μάρκετινγκ

Παρόλα αυτά, οι πυρκαγιές έχουν προκαλέσει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο το κράτος εμπορεύεται και διαχειρίζεται τον τουρισμό. Εντός αυτών, συμπεριλαμβάνεται και η μεγαλύτερη έμφαση στην επίσκεψη των περιοχών του κρασιού κατά τη διάρκεια του χειμώνα και της άνοιξης.
Το κράτος εργάζεται επίσης για να ενθαρρύνει περισσότερες επισκέψεις σε λιγότερο γνωστές περιοχές αμπελουργείας.
Το Visit California αναπτύσσει επί του παρόντος ένα Σχέδιο Διαχείρισης Προορισμού. Το σχέδιο διαχειρίζεται τις επιπτώσεις των πυρκαγιών και της αλλαγής του κλίματος, καθώς και την ανάγκη για οικονομικά προσιτή στέγαση εργατικού δυναμικού.
Με εισροές από πάνω από 1.000 μέλη στον τουριστικού τομέα, αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα τελικό σχέδιο το Μάιο.