Στην τέχνη φαίνεται πως στρέφονται οι νεοσύστατες επιχειρήσεις φιλοξενίας δημιουργώντας λέσχες (club) φιλοξενίας αποκλειστικά για καλλιτέχνες.

Αυτή φαίνεται να είναι η νέα τάση των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τον Milton Pedraza, διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας ερευνών Luxury Institute.

“Ανέκαθεν υπήρχαν λέσχες στην ιστορία της φιλοξενίας, οι οποίες ενίσχυαν την συναναστροφή ατόμων με κοινά ιδεώδη” λέει ο Pedraza, τονίζοντας πως η φιλοξενία και τα προγράμματα πιστότητας με την πάροδο του χρόνου αναδιαμορφώνονται.

Παράδειγμα αποτελεί το Soho House του Λονδίνου, το οποίο ξεκίνησε να προσελκύει το φιλότεχνο κοινό δημιουργώντας ιδιωτικές λέσχες φιλοξενίας επισκεπτών από το 1995, με τον δίκτυο του πλέον να απαριθμεί 25 λέσχες σε όλο τον κόσμο και έσοδα 3.300 λιρών ετησίως.

Ο Pedraza ανέφερε πως πολλές εταιρείες φιλοξενίας μπορούν να στραφούν σε αυτό το κοινό, ειδικά αν το προϊόν τους είναι πολυτελείας. “Ένα σταθερό κοινό επισκεπτών που σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο αποτελεί ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προσφέροντας παράλληλα σταθερά κέρδη”, τόνισε.