Ευκαιρίες για καινοτομία στην ταξιδιωτικές επιχειρήσεις φαίνεται πως προσφέρει ο κορωνοϊός. Αυτό είναι το συμπέρασμα σύμφωνα με τους ειδικούς που συμμετείχαν σε συνέδριο της Phocuswright πρόσφατα.

“Τώρα είναι η ώρα να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας προχωρά”, δήλωσε η Rachel Barger, ανώτερη αντιπρόεδρος πωλήσεων παγκοσμίως της Cisco Systems.

Μιλώντας σε μια συνεδρία «one-on-one» με τον επικεφαλής συντάκτη του PhocusWire, Kevin May, η Barger ανέφερε ότι οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που προκλήθηκαν από την πανδημία έθεσαν νέα δεδομένα για τους τεχνολογικούς προμηθευτές ταξιδίων. Ειδικότερα τους βοήθησαν να έρθουν πιο κοντά στις απαιτήσεις των πελατών τους.

Εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προϊόντα

Οι προμηθευτές, είπε, μπορούν να δουν καλύτερα από ποτέ τι σκέφτονται οι καταναλωτές ακόμη και όταν ασχολούνται με κανάλια πωλήσεων. Αυτές οι γνώσεις μπορούν να επιτρέψουν στις εταιρείες να εξατομικεύουν όλο και περισσότερο προσφορές προϊόντων.

Για παράδειγμα, περισσότεροι άνθρωποι είναι πιθανό να εργάζονται στο σπίτι, κάτι που θα διαμορφώσει τις μελλοντικές ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.

Ταξιδιωτικές συνδρομητικές υπηρεσίες

Ένα πιθανό παράδειγμα αλλαγής είναι οι ταξιδιωτικές συνδρομητικές υπηρεσίες.

Οι καταναλωτές γενικά έχουν συνηθίσει περισσότερο τις συνδρομητικές υπηρεσίες τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό έχουν βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό οι τεχνολογικές προσφορές όπως το Netflix.

Ως παράδειγμα η Barger ανέφερε τον μεξικάνικο αερομεταφορέα Volaris, σύμφωνα με τον οποίο μέσω του v.pass οι συνδρομητές εγγράφονται για μηνιαίες πτήσεις με καθορισμένη τιμή.

Με την αξιοποίηση των νέων δεδομένων που αντλούν οι αεροπορικές εταιρείες και άλλοι πάροχοι μεταφορών από τους καταναλωτές, η ώρα μπορεί να είναι ώριμη για περισσότερες αναπτύξεις συνδρομών στον τομέα των ταξιδιών.