Η επιθυμία να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο και η ανάγκη για ανθρώπινη επαφή είχαν τη χρονιά που πέρασε μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.

Αυτό αποκάλυψε έρευνα που διεξήχθη από την OnePoll εκ μέρους της μάρκας Chinet. Στη μελέτη συμμετείχαν 2.000 Αμερικάνοι.

  • Τρεις στους τέσσερις πιστεύουν ότι η ανθρώπινη σύνδεση δεν ήταν ποτέ πιο ζωτική από ό, τι κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου.
  • Ποσοστό 63% ανυπομονούσε περισσότερο από ποτέ, ώστε να μπορέσει να περάσει χρόνο με τους αγαπημένους τους.
  • Το 76% ομολόγησαν ότι η πανδημία έχει πραγματικά θέσει τις προτεραιότητές τους σε άλλη προοπτική.

Τι είχαν προγραμματίσει

Δύο στους πέντε (39%) είχαν προγραμματιστεί να πραγματοποιήσουν διακοπές με κοινωνικές αποστάσεις προκειμένου να δουν την οικογένεια και τους φίλους τους με ασφάλεια.

Δύο στoυς πέντε (38%) προγραμμάτισαν τηλεοπτικές διασκέψεις με όλη την οικογένεια καθώς θα ήταν μακριά από το γιορτινό τραπέζι.

Το ένα τρίτο (32%) επέλεξε προγραμματισμένες μεμονωμένες βιντεοκλήσεις με βασικά μέλη της οικογένειας.