Η online απόδοση και κυρίως η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (κατ ́ επέκταση η αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.
Η ομάδα της Nelios υλοποίησε στη συνέχεια ένα σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, η οποία βασίστηκε στα ακόλουθα:
● Τον καθορισμό των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
● Τη δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
● Την ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το
SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
● Τη δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
● Τον απόλυτο συντονισμό των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου
18 μήνες μετά (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν το διάστημα Ιανουάριος 2016 – Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Webhotelier) και έχοντας εφαρμόσει ένα ολιστικό στρατηγικό μοντέλο digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:
● 20% συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
● 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
● 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων
Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio σε ένα πλάνο τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.