Τα ταξίδια αποτελούν από τις πρώτες προτεραιότητες στο μυαλό του Αμερικανού καταναλωτή, σύμφωνα με τη μελέτη PYMNTS Digital Economy Payments και αυτόν το μήνα.
Συγκεκριμένα, το 79% των καταναλωτών που αγόρασαν ταξίδια τον Ιανουάριο του 2022 πλήρωσαν διαδικτυακά. Οι πιστωτικές κάρτες ήταν η πιο χρησιμοποιούμενη μέθοδος.
Δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή πληρωμής είναι τα ψηφιακά πορτοφόλια, με το PayPal να εμφανίζεται ως η πιο χρησιμοποιούμενη επιλογή.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές είχαν πληρώσει για ταξιδιωτικές αγορές αξίας 3,88 δισεκατομμυρίων δολαρίων χρησιμοποιώντας το PayPal.
Παράλληλα, ξόδεψαν 33% περισσότερο κατά μέσο όρο σε ταξίδια τον Ιανουάριο σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο. Συνολικά οι καταναλωτές ξόδεψαν συνολικά 23,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ταξιδιωτικές αγορές.