Οι ταξιδιωτικές μάρκες πρέπει να κατανοήσουν πώς να πλοηγούνται στο εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο και να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες των σημερινών ταξιδιωτών. Έχοντας αυτό υπόψη, η πρόσφατη έρευνα της Razorfish συνιστά τα εξής στα ταξιδιωτικά brands:
- Δεν υπάρχουν δύο ίδιοι ταξιδιώτες: Κατανοήστε πού συγκλίνουν και αποκλίνουν οι ανάγκες και εξατομικεύστε την εμπειρία σε διαφορετικά ταξιδιωτικά τμήματα.
- Ανεβάστε την εμπειρία: Πουλήστε το όφελος, όχι μόνο το ταξίδι.
- Διατηρήστε το 100% αυθεντικό: Σκεφτείτε σαν ντόπιος, αγοράστε σαν ντόπιος.
- Οι ταξιδιωτικές επιλογές επηρεάζονται από τον πολιτισμό: Κατανοήστε τις αληθινές πηγές έμπνευσης και διασταυρώστε τις στη στιγμή.
- Οι ιστορίες είναι το απόλυτο νόημα στα ταξίδια : Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν άφθονες ευκαιρίες για τους ανθρώπους να γράψουν τις δικές τους.
- Φανταστείτε ξανά την αξία του ταξιδιού: Η ψυχαγωγία είναι βραχύβια. ο εμπλουτισμός και η μεταμόρφωση που σου προσφέρει ένα ταξίδι είναι για πάντα.