Η συμπεριφορά των Gen Z ταξιδιωτών, αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια οικονομία.

Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα από το Pew Research Center. Και καταδεικνύει πέντε συμπεριφορές των Gen Z που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1.000 Gen Z και 1.000 Millennials για τη σύγκριση.

1. Προσεκτικοί με τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες οι Gen Zers.

Οι ταξιδιώτες Gen Z είναι πιο προσεκτικοί στις δαπάνες προγραμματισμού των διακοπών τους.
Συγκεκριμένα, ενδιαφέρονται περισσότερο να κάνουν διακοπές με φίλους που τους συνδέουν κοινά ενδιαφέροντα και εμπειρίες.

Παράλληλα, αναζητούν στο διαδίκτυο καλύτερες προσφορές για ταξίδια και τιμές. Ταυτόχρονα, τα ταξίδια αναψυχής βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών τους.

2. Οι δραστηριότητες ακολουθούν τους Gen Zers στα ταξίδια τους

 

Η έρευνα δείχνει ότι το 40% των Gen Z χρησιμοποιεί κάποιο είδος εφαρμογής ή παρακολούθησης δραστηριοτήτων τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Αυτή την προτίμηση τους ακολουθούν και στα ταξίδια τους. Ιδιαίτερα για δραστηριότητες, όπως πεζοπορία ή ενοικίαση ποδηλάτου.

3. Tα social media στην υπηρεσία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων

 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δει μια αλλαγή στη χρήση για σχεδόν κάθε γενιά την τελευταία δεκαετία.

Ο μέσος Gen Zer ταξιδιώτης χρησιμοποιεί πολλές διαφορετικές πλατφόρμες καθημερινά. Όπως το YouTube, το Instagram, το Snapchat, το Facebook και Twitter.

Η μεγάλη αποδοχή των κοινωνικών μέσων από τον Gen Z θα αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρά και με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

4. Έξυπνο, γρήγορο και λειτουργικό website

Η ύπαρξη ενός ιστότοπου με κακή λειτουργία ή κακή εμφάνιση θα αποθαρρύνει τους Gen Z να κάνουν κράτηση.

Για να επωφεληθούν πλήρως από την αυξανόμενη εξάρτηση του Gen Z στο διαδίκτυο, οι πράκτορες πρέπει να διασφαλίσουν ότι η παρουσία τους είναι η καλύτερη στο tablet ή το κινητό τηλέφωνο.

5. Η δύναμη επηρεασμού των Gen Z

Οι Gen Z έχουν τη μοναδική ικανότητα να επηρεάζουν κόσμο. Γι αυτό και ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας ενός ταξιδιωτικού πράκτορα είναι η συνεργασία με ομάδα influencers Gen Z. Με αυτό τον τρόπο θα προωθήσουν με επιτυχία τα προϊόντα τους.