Έξι στους δέκα ταξιδιώτες δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της CWT, της πλατφόρμας διαχείρισης ταξιδιών B2B4E (Business to Business for Employees).

Millennials: Επαγγελματικά ταξίδια και παραγωγικότητα, ανά εθνικότητα

  • Αμερικανοί 77%
  • Ασιάτες 73%
  • Ευρωπαίοι 58%

“Αυτά τα ευρήματα δεν αποτελούν έκπληξη – το ταξίδι ενεργοποιεί τους ανθρώπους, ενθαρρύνει την φρέσκια σκέψη, δημιουργεί συνδέσεις και συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο”, δηλώνει ο Niklas Andreen εμπειρογνώμονας στο CWT.

Συνολικά, οι ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικό έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν αυξημένη δημιουργικότητα (65%) και παραγωγικότητα (64%) σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες από την Αμερική (58% και 60% αντίστοιχα) και την Ευρώπη (53% και 51% αντιστοίχως).

Η συνεργασία απογειώνει δημιουργικότητα-παραγωγικότητα

Το 30% δήλωσε ότι είναι πιο παραγωγικοί όταν εργάζεται πρόσωπο με πρόσωπο και συνεργάζεται με συναδέλφους, σε αντίθεση με το να εργάζονται μόνοι τους (14%).
Η παραγωγικότητα των ταξιδιωτών Ασίας-Ειρηνικού ωφελείται περισσότερο από την εργασία με πρόσωπο με πρόσωπο σε ποσοστό 61% έναντι 53% για τους ταξιδιώτες από την Αμερική και την Ευρώπη.

Οι ερωτηθέντες της έρευνας προέρχονταν από την Αμερική (Αργεντινή, Βραζιλία, Καναδά, Μεξικό και Ηνωμένες Πολιτείες), την Ευρώπη (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο), Ασία-Ειρηνικό (Ινδία, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη).