Με στόχο την ανάπτυξη και τη βελτίωση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, προχωράει ακάθεκτη η διείσδυση των big data στην τουριστική βιομηχανία.

Τα δεδομένα ή αλλιώς τα «Big Data» αποτελούν τον καλύτερο σύμμαχο για να μπορέσει κανείς να είναι το νούμερο ένα στον κλάδο του διεθνούς τουρισμού. Βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και προσφέρουν μέγιστη προσαρμογή στις ανάγκες των επισκεπτών.

Τα κοινωνικά δίκτυα και οι νέες τουριστικές πύλες που βασίζονται στη συνεργασία των χρηστών είναι ιδιαίτερα σημαντικά κατά την αξιολόγηση ή τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού.

Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό οι εταιρείες στον τουρισμό να γνωρίζουν τι συμβαίνει σε αυτές τις πλατφόρμες, προκειμένου να ελέγξουν τον παλμό τόσο των πελατών τους όσο και των δυνητικών τους πελατών.

Απόψεις και εμπειρίες

Είναι ζωτικής σημασίας η παρακολούθηση των απόψεων και των εμπειριών που αφήνουν οι τουρίστες ως ψηφιακό δακτυλικό αποτύπωμα.

Σημαντική η διαδικτυακή φήμη

Δεν υπάρχει αμφιβολία ως προς τη σημασία της ανάλυσης της φήμης που δημιουργείται αυθόρμητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η γνώμη ενός χρήστη εξαρτάται από την άποψη άλλων ανθρώπων. Ακόμη περισσότερο μάλιστα εάν αυτοί οι άνθρωποι έχουν κάποια κοινωνική επιρροή ή ενεργούν σε ένα στενό περιβάλλον.

Αυτά τα συναισθήματα και οι απόψεις εξάγονται από το περιεχόμενο το οποίο διαχέεται από τους επισκέπτες και τους χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα και τις πλατφόρμες τουριστικής ανάλυσης.