Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η επιρροή των social media στα ταξίδια. Σε βαθμό που αυτά δημιουργούν τάσεις αλλά και νέα προϊόντα τουρισμού με πολλούς υποστηρικτές.

Τις σημαντικότερες τάσεις των κοινωνικών μέσων στην ταξιδιωτική βιομηχανία παρουσιάζει μελέτη της Cox & Kings.

Ταξίδι με επιρροή

Οι millennials είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό, βασιζόμενοι στα posts των συνομιλίκων τους στα κοινωνικά μέσα, καθώς αυτά αποτελούν την πιο αυθεντική πηγή πληροφοριών.

Ταξίδια πέρα από τα συνηθισμένα

Η προβολή προορισμών στα social media εξάπτει την περιέργεια. Πολλοί τουρίστες ακολουθούν το ταξιδιωτικό τους όνειρο. Ένας αυξανόμενος αριθμός από αυτούς είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες του κόσμου, που είδαν στα social media.

Σκοτεινός τουρισμός

Οι ταξιδιώτες θέλουν να εξερευνήσουν κάθε γωνιά και να ζήσουν μεγάλες περιπέτειες. Σαν αυτές που βλέπουν στα social media.

Αρκετοί βρίσκουν συναρπαστικό και διασκεδαστικό το να επισκεφτούν μυστηριώδεις τοποθεσίες. Γι΄αυτό και ο «σκοτεινός τουρισμός» πρόκειται να πρωταγωνιστήσει στα ταξίδια.