Το νέο έτος σηματοδοτεί την έναρξη μιας δεκαετίας αλλαγών στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Στο πλαίσιο αυτό η InterContinental Hotels & Resorts -μια σε βάθος ανάλυση- αποκαλύπτει τον αντίκτυπο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα πολυτελή ταξίδια.
Πολυτελή ταξίδια και social media
- Έλλειψη διαφορετικότητας σε όλα τα κοινωνικά μέσα. Οι ταξιδιώτες επαναλαμβάνονται. Και δημοσιεύουν τις ίδιες φωτογραφίες και τοποθεσίες σε μεγάλους τουριστικούς προορισμούς σε κάθε πόλη που αναλύεται.
- Οι ταξιδιώτες εστιάζουν στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση για τα ταξίδια τους. Επίσης λαμβάνουν ικανοποίηση από τις αναρτήσεις στα social media.
- Η πιο επιθυμητή επιλογή είναι η επιθυμία να γνωρίσουν κάθε πόλη ως ντόπιοι. Ωστόσο οι ταξιδιώτες πολυτελείας αισθάνονται επίσης ότι πρέπει να επισκεφθούν τα πιο δημοφιλή ορόσημα σε κάθε μέρος.
- Το 2020, το 39% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πολυτελείας θα επικεντρωθεί περισσότερο στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης όταν ταξιδεύουν το επόμενο έτος.
- Το 55% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πολυτελείας πιστεύουν ότι η καταγραφή του περιεχομένου των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ενώ ταξιδεύουν αυξάνει την ικανότητά τους να έχουν μια σημαντική εμπειρία.
- Οι πολυτελείς ταξιδιώτες αισθάνονται υποχρεωμένοι να δουν τις πιο δημοφιλείς τοποθεσίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο πολλοί επιθυμούν να γνωρίσουν τις πόλεις ως ντόπιοι.
- Το 77% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πολυτελείας αισθάνονται ότι πρέπει να δουν τις πιο δημοφιλείς τοποθεσίες σε προορισμό που επισκέπτονται.