Λανθασμένα οικονομικά πρότυπα παρέχουν τα social media στους millennials και τους generation Z ταξιδιώτες. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη μελέτη της εταιρείας Charles Schwab σε 1.000 ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 18-75 ετών.

Συγκεκριμένα, οι millennials και generation z ταξιδιώτες ανέφεραν ότι είναι πιο πιθανόν να επηρεαστούν από τα κοινωνικά μέσα και τις τάσεις που τα ακολουθούν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο επιρρεπείς σε έξοδα για εμπειρίες ταξιδιών.

Ποσοστό 49% των millennials ερωτηθέντων ομολόγησε ότι κάνουν δαπάνες για εμπειρίες που βασίζονται σε κάτι που είδαν στα κοινωνικά μέσα. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους Gen Z είναι 44%.

Οι Gen Z βασίζονται επίσης στα κοινωνικά μέσα για ιδέες ταξιδιού, σύμφωνα με ξεχωριστή μελέτη της Expedia.

Τέλος, το 84% χρησιμοποιεί διάφορες πλατφόρμες για να βρει προσφορές, προσφορές, φωτογραφίες ή βίντεο από φίλους.