Η προσωρινή απαγόρευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στους Αμερικανούς ταξιδιώτες λόγω του κορωνοϊού θα πλήξει ιδιαίτερα τις αμερικανικές αλυσίδες φιλοξενίας με παρουσία στο πολυτελές τμήμα της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Σχεδόν 18 εκατομμύρια Αμερικανοί ταξίδεψαν σε χώρες της ΕΕ το 2018, το πιο πρόσφατο πλήρες έτος δεδομένων που παρείχε το Εθνικό Γραφείο Ταξιδιών και Τουρισμού των ΗΠΑ.
Περισσότερο από το ένα τρίτο του ετήσιου όγκου πήγε στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια της μέγιστης θερινής περιόδου ταξιδιού.

Ένα καλοκαίρι στην Ευρώπη χωρίς Αμερικανούς θα είναι περαιτέρω μία κακή είδηση για ακίνητα πολυτελείας που ήδη αντιμετωπίζουν χαμηλή πληρότητα από την πανδημία.

Οι εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ, όπως η Marriott και η Hilton, θα αισθανθούν πιθανώς το μεγαλύτερο χτύπημα από τα κλειστά σύνορα ΕΕ-ΗΠΑ.

Επειδή βασίζονται περισσότερο στους Αμερικανούς ταξιδιώτες μέσω των προγραμμάτων πίστης τους. Και αυτές οι μεγαλύτερες αμερικανικές μάρκες λειτουργούν στα πολυτελή τμήματα της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής αγοράς.

Οι Αμερικανοί που ταξιδεύουν στην Ευρώπη αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% των διανυκτερεύσεων στο Marriott το 2019, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Skift. Για την Hilton το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 10%.

Εταιρείες όπως η Accor, Choice Hotels και η IHG αρνήθηκαν να κοινοποιήσουν συγκεκριμένα δεδομένα εισερχόμενων ταξιδιών από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη.

Δεν θα επηρεαστούν αρνητικά όλες οι αμερικανικές αλυσίδες φιλοξενίας

Η ταξιδιωτική απαγόρευση ενδέχεται να μην επηρεάσει αρνητικά την Accor όπως και άλλες εταιρείες.

Το 80% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της Accor προέρχεται από ταξίδια εντός των χωρών της ΕΕ, δήλωσε ο CEO της εταιρείας Σεμπάστιαν Μπαζίν κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού σεμιναρίου τον περασμένο μήνα.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η IHG. Όπως δηλώνει εκπρόσωπος της “ενώ οι ΗΠΑ είναι μια σημαντική αγορά εισερχόμενων ταξιδιών στην Ευρώπη, στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές μας όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία έχουμε επικεντρωθεί στα εγχώρια ταξίδια”, δήλωσε εκπρόσωπος του IHG