Το Instagram αντικαθιστά πλέον το ταξιδιωτικό φυλλάδιο. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς που βασίζονται στα κοινωνικά μέσα και όχι στους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Αυτό προκύπτει από έρευνα της easyjet σε άτομα ηλικίας 18 έως 65 ετών.

Ειδικότερα, το 55% των ταξιδιωτών είχε κάνει κράτηση με βάση μόνο εικόνες που είχαν δει στα κοινωνικά δίκτυα.

Παράλληλα, το 1/3 (32%) από τους 2.000 ερωτηθέντες ανέφερε ότι το μεγαλύτερο κίνητρό τους κατά την επιλογή ενός προορισμού ήταν το πόσο ωραία θα φαίνονται οι φωτογραφίες στο Instagram.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες βγάζουν κατά μέσο όρο 2.500 φωτογραφίες σε μια εβδομάδα διακοπών, στην προσπάθειά τους να βγάλουν την καταλληλότερη για post.

Ο Daniel Young, επικεφαλής της Ψηφιακής Εμπειρίας στη easyJet, δήλωσε: “Καθώς η προσοχή των ανθρώπων στρέφεται στην κράτηση των καλοκαιρινών διακοπών, η έρευνά μας δείχνει ότι δεν στρέφονται μόνο στα κοινωνικά μέσα για να παρουσιάσουν τα ταξίδια τους, αλλά και να πάρουν έμπνευση για την επόμενη περιπέτειά τους”.

H Σαντορίνη μεταξύ των προορισμών με τις περισσότερες φωτογραφίες

Μεταξύ των πιο προορισμών με τις περισσότερες φωτογραφίες ήταν :

το βόρειο σέλας στην Ισλανδία,

η λίμνη Como της Ιταλίας,

το γραφικό ελληνικό νησί της Σαντορίνης και

το σπήλαιο της Benagil στην Πορτογαλία.