Αν και οι τουρίστες θα στραφούν στο metaverse (μετασύμπαν) την επόμενη δεκαετία, επιλέγοντας εικονικά ταξίδια, εντούτοις θα χρησιμοποιήσουν την έμπνευση του εικονικού προορισμού για να τον επισκεφθούν και στην πραγματική ζωή.

Σ’ αυτή την εκτίμηση προχώρησε η ιδιοκτήτρια του βρετανικού Hays Travel, Dame Irene Hays, τονίζοντας ότι «Οι άνθρωποι θα κάνουν κράτηση για διακοπές ως αποτέλεσμα της επίσκεψης σε μέρη στο metaverse».

Η Dame Irene διατύπωσε την άποψή τη κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του Hays Independence Group στο Αλγκάρβε, στο οποίο συμμετείχε η Jo Rzymowska, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Celebrity Cruises EMEA.

Η Rzymowska ανέφερε πως  Celebrity Cruises δημιούργησε έναν εικονικό κόσμο που ονομάζεται Wonderverse με την κυκλοφορία του νεότερου πλοίου Celebrity στη σειρά Edge, Celebrity Beyond τον Δεκέμβριο του 2022.

Δίνει τη δυνατότητα στους πράκτορες και στους πελάτες τους να εξερευνήσουν το πλοίο της σειράς Edge προτού πλεύσουν σε αυτό. «Βλέπουμε ένα νεότερο κοινό να ασχολείται με αυτό. νιώθεις ότι βρίσκεσαι πραγματικά στο πλοίο», πρόσθεσε.

Ο Scott Murray, ιδρυτής του Murray Travel, επισήμανε: «Στους ανθρώπους εξακολουθεί να αρέσει η αίσθηση του ήλιου στο δέρμα τους,  μια εικονική εμπειρία δεν μπορεί να το υποκαταστήσει».

Ο κεντρικός ομιλητής Ken Hughes επισήμανε πως έχουν ήδη δαπανηθεί 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε εικονικά περιβάλλοντα, παρομοιάζοντας το μετασύμπαν με την άνθιση του διαδικτύου το 1995.