Τις συμπεριφορές των Αμερικανών σχετικά με τα ταξίδια, τις δαπάνες πιστωτικών καρτών και τη διαχείριση ανταμοιβών ανέλυσε στην τελευταία έρευνά της η Points Guy. Συμμετείχαν 2.100 ενήλικες στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 ετών και άνω.
Το 76% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες και από αυτούς, το 69% σχεδιάζει να ταξιδέψει μόνο τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Από αυτούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες, το 69% θα κάνει οδικό ταξίδι για προσωπικά ταξίδια, ποσοστό μεγαλύτερο από το 56% των ταξιδιωτών που θα πετάξουν.
Πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν περιπέτειες οδικών ταξιδιών που παρακάμπτουν τους περιορισμούς μιας αεροπορικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των ορίων βάρους και του πρόσθετου κόστους για τις αποσκευές.
Οι καταναλωτές αγαπούν την ικανότητα να συγκεντρώνουν πόντους και μίλια, αλλά δεν είναι πάντα σίγουροι για το πώς να χρησιμοποιήσουν αυτές τις ανταμοιβές πιστωτικών καρτών.
Οι καταναλωτές λατρεύουν να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες για να κερδίζουν ανταμοιβές, αλλά πολλοί είναι σε σύγχυση σχετικά με το πότε να εξαργυρώσουν τους πόντους και τα μίλια τους.
Το 40% όλων των κατόχων καρτών ανταμοιβής ομολογούν ότι συχνά δεν είναι σίγουροι πότε να χρησιμοποιήσουν τις ανταμοιβές της πιστωτικής τους κάρτας και πότε να τις αποθηκεύσουν.
Η εν λόγω σύγχυση είναι υψηλότερη μεταξύ της Γενιάς Ζ (66% συμφωνούν οι ηλικίες 18-27 ετών, σε σύγκριση με Το 47% των millennials ηλικίας 28-43, το 36% των Gen Xers ηλικίας 44-59 και το 27% των baby boomers ηλικίας 60-78 ετών).
Οι ανταμοιβές πιστωτικών καρτών είναι εξαιρετικές για ταξίδια — το 45% των κατόχων καρτών επιβράβευσης δηλώνουν ότι έχουν εγγραφεί για πιστωτική κάρτα ειδικά για τις ανταμοιβές ταξιδιού.
Περισσότεροι από 4 στους 5 κατόχους καρτών ανταμοιβής που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτό καλοκαίρι (81%) δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν τις ανταμοιβές τους για αυτά τα επερχόμενα σχέδια.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 26% των κατόχων καρτών επιβράβευσης ελέγχουν το υπόλοιπό τους μόνο μερικές φορές το χρόνο και το 80% λέει επίσης ότι προτιμούν να αφήσουν τους πόντους τους να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο πριν τις χρησιμοποιήσουν, με millennials, Gen Xers και baby boomers πιο πιθανό από τους Gen Zers να αναφέρει το τελευταίο (83%, 82% και 80% έναντι 66%). Ως αποτέλεσμα, πολλοί κάτοχοι καρτών μπορεί να χάνουν άγνωστα προνόμια ή να κινδυνεύουν να υποτιμηθούν οι πόντοι τους.
Άντρες και γυναίκες εξαργυρώνουν τους πόντους τους διαφορετικά
Η επιλογή επιστροφής μετρητών έναντι ταξιδιωτικών προνομίων κατά τη χρήση ανταμοιβών είναι υποκειμενική. Οι συνήθειες μπορεί να εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως το χρέος, τα επερχόμενα σχέδια, οι προσωπικές προτιμήσεις και το φύλο.
Μεταξύ των κατόχων καρτών επιβράβευσης, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό από τους άνδρες να χρησιμοποιούν ανταμοιβές πιστωτικών καρτών για επιστροφή μετρητών (63% έναντι 52%) και οι άνδρες είναι πιο πιθανό από τις γυναίκες να χρησιμοποιούν ανταμοιβές πιστωτικών καρτών για έξοδα που σχετίζονται με ταξίδια (65% έναντι 50% ).
Που χρησιμοποιούν τους πόντους εξαργύρωσης
Σχεδόν όλοι οι κάτοχοι καρτών επιβράβευσης (94%) έχουν χρησιμοποιήσει ανταμοιβές. Περισσότεροι από τους μισούς χρησιμοποίησαν τις ανταμοιβές της πιστωτικής τους κάρτας για έξοδα που σχετίζονται με ταξίδια ή επιστροφή μετρητών (57% το καθένα), ενώ το 36% των κατόχων καρτών επιβράβευσης χρησιμοποίησε τις ανταμοιβές τους για έξοδα που δεν σχετίζονται με ταξίδια.
Περισσότεροι κάτοχοι καρτών επιβράβευσης έχουν ξοδέψει τους πόντους τους σε ξενοδοχεία (36%) από ότι τα αεροπορικά εισιτήρια (31%).