Οι Αμερικανοί προσποιούνται ότι είναι influencers στις διακοπές (39%), σύμφωνα με νέα έρευνα, της Talker Research σε συνεργασία με το BeachBound Vacations.

Οι περισσότεροι βλέπουν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όταν ταξιδεύουν ως καλή (58%) και περισσότεροι από τους μισούς είναι πιθανό να δημοσιεύσουν σχετικά με τα ταξίδια τους (55%).

Τις τους προσελκύει στα social media

Στους Αμερικανούς αρέσει περισσότερο να βλέπουν στα social media :

  • Φωτογραφίες και βίντεο με γραφικές εικόνες (50%),
  • Oρόσημα ή τουριστικές τοποθεσίες (44%).
  • Φαγητό και ποτό (36%).

Τι θα δημοσιεύσουν

Σκεπτόμενοι τη δική τους ροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ερωτηθέντες θα δημοσιεύουν παρόμοιο περιεχόμενο μαζί με selfies (32%) και φωτογραφίες παραλίας ή πισίνας (30%).

Οι μισοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα τεκμηριώνουν κάθε λεπτό του ταξιδιού τους και ένα άλλο 38% θα προσπαθήσει να επεξεργαστεί ένα vlog ή ένα slideshow για να το δουν οι άλλοι, αν και περισσότεροι θα επέλεγαν ένα σύντομο βίντεο φιλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (49%).

Πότε είναι η καλύτερη ώρα για ανάρτηση;

Ενώ το 50% θα δημοσιεύσει σχετικά με τις δραστηριότητες των διακοπών του σε ορισμένα σημεία κατά τη διάρκεια των διακοπών του, το 30% θα αναστείλει τη δημοσίευση μέχρι να τελειώσει.

Από που αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εμπνέονται να σχεδιάσουν το δικό τους ταξίδι βλέποντας δημοσιεύσεις που σχετίζονται με ταξίδια στη ροή τους (53%).

Το 55% θεωρεί την περιήγηση σε αναρτήσεις άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «έρευνα» για τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού όταν χρειάζεται έμπνευση για μέρη για επίσκεψη (57%), μέρη διαμονής (49%) και δραστηριότητες (47%).

Οι γενικές ταξιδιωτικές συμβουλές (32%) και οι συμβουλές προϋπολογισμού (32%) ήταν επίσης ψηλά στη λίστα με τις πληροφορίες για τις οποίες οι ερωτηθέντες εμπιστεύονταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.