athws velgioΠόλο έλξης για τους Βέλγους επισκέπτες της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Salon Des Vacances των Βρυξελλών αποτέλεσε η έκδοση του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω με τίτλο «The 61 best beaches – Mount Athos Area», η οποία περιγράφει / αποτυπώνει τις 61 «διασημότερες» παραλίες του «τρίτου» ποδιού της Χαλκιδικής και τις προτείνει ως τουριστική μορφή σε χιλιάδες ευρωπαίους δυνητικούς της επισκέπτες.

Ο εν λόγω φορέας συμμετείχε στην προαναφερόμενη έκθεση ως εκθέτης (σε αυτόνομο περίπτερο στον ελληνικό χώρο), δίνοντας έμφαση στη δύναμη της φωτογραφικής μεσογειακής εικόνας, όπως αυτή αποτυπώθηκε ως εσωτερικός διάκοσμος του εξαιρετικά καλαίσθητου περιπτέρου, συγκεντρώνοντας εκατοντάδες επισκέπτες, οι οποίοι ενημερώθηκαν λεπτομερειακά για τις τουριστικές δυνατότητες του προορισμού.

Η ίδια έμφαση δόθηκε και κατά τη διάρκεια των 16 προκαθορισμένων επαγγελματικών συναντήσεων των εκπροσώπων της περιοχής με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, πολλοί από τους οποίους επιλέχθηκαν να επισκεφθούν την περιοχή την αμέσως μετά το Πάσχα περίοδο, ενώ άλλοι προγραμματίζεται να πραγματοποιήσουν αντίστοιχη επίσκεψη το Σεπτέμβριο.

Κατά τη διάρκεια δε διεξαγωγής της έκθεσης, η οποία εστίασε και στην ενημέρωση του κοινού, εφαρμόσθηκε για μία ακόμη φορά το σύστημα της on-line αποστολής requests από τον εκθεσιακό χώρο απευθείας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις – καταλύματα / μέλη του φορέα.

«Οι Βέλγοι μας γνωρίζουν ολοένα και περισσότερο και πλέον μας αναζητούν στους καταλόγους των τουριστικών γραφείων, στους οποίους σύντομα διαφαίνεται ότι θα συμπεριληφθούμε», αναφέρει σε δήλωση σου ο επικεφαλής της προσπάθειας για τις Κάτω Χώρες και Ταμίας Δ.Σ. του Οργανισμού, κ. Δημήτρης Πολύζος και συνεχίζει : «πριν από τρία μόλις χρόνια δίναμε πραγματικές «μάχες ενημέρωσης» για να πείσουμε τους επισκέπτες της έκθεσης να μας ακούσουν. Σήμερα η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική : η αθρόα προσέλευσή τους στο περίπτερό μας, η αναζήτηση του brand name μας, το χαμόγελο τους όταν μας αντικρίζουν και η δίψα τους να μάθουν όσο περισσότερα γίνεται για την περιοχή μάς κάνουν να μιλούμε πλέον με σιγουριά για ΖΗΤΗΣΗ. Μας κάνουν να νιώθουμε περήφανοι που είμαστε εμείς εκείνοι, οι οποίοι – μέσα από επιμονή, επένδυση, σχεδιασμό και πιστή εφαρμογή των όρων ενός πολύ καλά σχεδιασμένου marketing plan – ωριμάσαμε τις συνθήκες και δημιουργήσαμε «κλίμα», ώστε τώρα που η Aegean Airlines τοποθετεί απευθείας πτήση από τις Βρυξέλλες προς τη Θεσσαλονίκη και η Rynair πυκνώνει τις εβδομαδιαίες πτήσεις της να διεκδικούμε το μεγαλύτερο κομμάτι της τουριστικής πίτας».

Η συνέχεια της πρωτοβουλίας θα δοθεί επί …..«της προ του Άθω περιοχής» : Βέλγοι εκπρόσωποι Τύπου, Travels Agents, εκπρόσωποι Incentive Houses, κ.α θα παρελάσουν σε αυτήν την επόμενη Άνοιξη, πραγματοποιώντας τα προαναφερθέντα ταξίδια εξοικείωσης, ενώ παρουσιάσεις του προορισμού θα σταλούν στοχευμένα σε όλα τα τουριστικά γραφεία και τους tour operators της χώρας.