Οι βρετανοί καταναλωτές πρόκειται να ξοδέψουν 40,9 δισεκατομμύρια λίρες φέτος για οργανωμένες διακοπές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Αυτό αντιπροσωπεύει το 94% των επιπέδων πριν από την πανδημία το 2019, όταν οι Βρετανοί ξόδεψαν συνολικά 43,5 δισεκατομμύρια λίρες σε πακέτα, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων από το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής.

Οι διαδικτυακές αναζητήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο για πακέτα διακοπών αυξήθηκαν κατά 31% σε μηνιαία βάση τον Ιούνιο, δείχνοντας ότι η ζήτηση ταξιδιών αυξάνεται ενόψει της πολυάσχολης καλοκαιρινής περιόδου συναλλαγών.

Η 9η Ιουνίου ήταν η πιο δημοφιλής ημέρα για αναζητήσεις πακέτων διακοπών κατά τη διάρκεια του μήνα, καθώς οι θερμοκρασίες στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασαν τους 30 βαθμούς Κελσίου και η Υπηρεσία Υγείας Ασφάλειας του Ηνωμένου Βασιλείου εξέδωσε προειδοποίηση για ακραία καιρικά φαινόμενα.

Μια έρευνα με περισσότερους από 1.200 καταναλωτές, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της BR-DGE μεταξύ Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου, υπογραμμίζει πώς αυτή η τάση πρόκειται να συνεχιστεί με τα δύο τρίτα (65%) των επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο να αναφέρουν ότι ξοδεύουν πάνω από 1.000 £ ετησίως σε διακοπές.

Πάνω από το ένα πέμπτο (21%) όσων αγοράζουν ταξίδια χρησιμοποιούν τις πιστωτικές και χρεωστικές τους κάρτες για συναλλαγές.

Ωστόσο, περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές πληρωμής για να χρηματοδοτήσουν αποδράσεις και ταξίδια εν μέσω κρίσης κόστους ζωής.

Ένας στους 10 παραθεριστές στο Ηνωμένο Βασίλειο πληρώνει για τα ταξίδια και τις διακοπές του με επιλογές αγοράς τώρα, πληρωμής αργότερα ή με δόσεις, που αυξάνεται σε σχεδόν 18% μεταξύ των millennials.

Σχεδόν οι μισοί (42%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήταν ανοιχτοί στη χρήση εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής όπως αγορά τώρα, πληρωμή αργότερα για να αγοράσουν διακοπές στο μέλλον.

Η ειδικός στα ταξίδια της BR-DGE, Emily Whalley, δήλωσε: «Η ταξιδιωτική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου φτάνει σε οριακό σημείο καθώς η ταξιδιωτική ζήτηση πρόκειται σύντομα να ανακάμψει στα προ της πανδημίας επίπεδα.

«Οι ταξιδιωτικές εταιρείες βλέπουν θετική δυναμική καθώς η ζήτηση των καταναλωτών για διακοπές χωρίς προβλήματα παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι το διαθέσιμο εισόδημα πλήττεται από το αυξημένο κόστος ζωής.

«Συνεχίζουμε να βλέπουμε τους επισκέπτες των διακοπών που αναζητούν αξία και ευελιξία, αναζητώντας εκπτώσεις και προσφορές για γρήγορες αποδράσεις και μεγαλύτερη εξατομίκευση στο ταμείο μέσω νέων τρόπων πληρωμής.

«Αυτά τα δεδομένα δείχνουν περαιτέρω την αξία της δημιουργίας εξατομικευμένων ροών εργασίας πληρωμών και εμπειριών ολοκλήρωσης αγοράς που ευθυγραμμίζονται με τις διαφορετικές συνήθειες των καταναλωτών, έτσι ώστε οι επισκέπτες των διακοπών να υποστηρίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού των πελατών.

«Για τους ταξιδιωτικούς παρόχους, αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της παροχής μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας πελατών χωρίς τριβές, προκειμένου να αυξηθεί η πίστη, να προστατευτούν τα περιθώρια κέρδους και να παραδοθούν διακοπές πρώτης κατηγορίας για όλους».