Τις ταξιδιωτικές συνήθειες στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη ανάλυση των συμπεριφορών, των αντιλήψεων και των προτιμήσεων των τουριστών στην περιοχή, καταγράφει έκθεση της Collinson για το 2024.

Βασικά σημεία της έρευνας, σε δείγμα 7.250 ανθρώπων σε 14 αγορές της περιοχής, περιλαμβάνουν τα ποσά που μεμονωμένοι τουρίστες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν για ταξίδια και εμπειρίες τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο.

Τα ταξίδια αντιστοιχούν στο ένα τρίτο των ετήσιων δαπανών

Τα ευρήματα δείχνουν ότι τα ταξίδια είναι μία από τις υψηλότερες κατηγορίες δαπανών των τουριστών σε όλες τις αγορές από Ασία-Ειρηνικό.

  • Η Νοτιοανατολική Ασία, ειδικότερα, αρχίζει να μοιάζει με μια αναδυόμενη δύναμη από την άποψη των ταξιδιωτικών δαπανών. Η έκθεση δείχνει ιδιαίτερα πώς οι τουρίστες από τη Σιγκαπούρη ξοδεύουν περίπου 10.619 δολ. σε ταξίδια ετησίως, περίπου το διπλάσιο του ποσού που ξοδεύουν στην ηπειρωτική Κίνα και την Ιαπωνία.
  • Οι ταξιδιώτες από τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη δεν είναι πολύ πίσω, καθώς ξοδεύουν επίσης σημαντικά ταξίδια ετησίως, με προϋπολογισμό 5.939 δολ και 5.548 δολ αντίστοιχα.

Τα ταξίδια ως πρωταρχικός παράγοντας για τις καταναλωτικές δαπάνες

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο αντιπρόεδρος της Collinson International για επιχειρηματικές λύσεις στην Ασία-Ειρηνικό, κ. Rohan Bhalla, δήλωσε: «Η έρευνά έδειξε ότι τα ταξίδια αποτελούν βασικό μοχλό για τις καταναλωτικές δαπάνες.

Ο Bhalla πρόσθεσε ότι, πέρα από την άνοδο των Ινδών εξερχόμενων ταξιδιωτών και την πολυαναμενόμενη αναζωπύρωση των εξερχόμενων ταξιδιών από την Κίνα, οι επαγγελματίες του τουρισμού δεν πρέπει να αγνοούν τις δυνατότητες της ταξιδιωτικής αγοράς της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Ακόμη και πριν από την πανδημία, αυτή η δυναμική περιοχή δημιούργησε πάνω από 40 εκατομμύρια αναχωρήσεις και 53 δις. δολάρια ΗΠΑ σε εξερχόμενες ταξιδιωτικές δαπάνες.

Ομοίως, τα ταξίδια δεν είναι ο μόνος παράγοντας που παρακινεί τους Ασιάτες να ξοδέψουν.

Προτεραιότητα αποτελούν και οι εμπειρίες

  • Οι καταναλωτές στην Ασία-Ειρηνικό δεν θέλουν απλώς να ταξιδεύουν περισσότερο, αλλά επιθυμούν και βελτιωμένες εμπειρίες. Περίπου το 44% κατέταξε την πρόσβαση στο σαλόνι του αεροδρομίου ως το κορυφαίο πλεονέκτημα πιστωτικής κάρτας που σχετίζεται με ταξίδια, ξεπερνώντας τα οφέλη που αφορούν στις υπηρεσίες, όπως η γρήγορη ασφάλεια και οι μεταφορές από το αεροδρόμιο.
  • Την ίδια στιγμή, το 89% ανέφερε ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να μεταβεί σε μια νέα κάρτα εάν προσέφερε συνδρομή στο αγαπημένο του πρόγραμμα πρόσβασης στο σαλόνι του αεροδρομίου.