Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες δαπάνησαν 2,31 δις δολάρια σε ψηφιακή, έντυπη και τηλεοπτική διαφήμιση μέχρι τον Οκτώβριο του 2021.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα διαφημιστικών πληροφοριών MediaRadar, τα περισσότερα από 2 δις δολάρια που δαπανήθηκαν πέρυσι αντιστοιχούν σε αύξηση 38% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, που οι ταξιδιωτικές εταιρείες δαπάνησαν 1,7 δις.

Από τα χρήματα που δαπανήθηκαν για διαφήμιση, οι ταξιδιωτικές εταιρείες επένδυσαν φέτος:

  • Πάνω από 1 δις δολάρια σε ψηφιακές πλατφόρμες.
  • 659 εκατομμύρια δολάρια σε έντυπα μέσα.
  • 583 εκατομμύρια δολάρια στην τηλεόραση.
Φώτο: MediaRadar

«Οι μάρκες ταξιδιών ήταν επιθετικές φέτος, δήλωσε ο CEO της MediaRadar, Todd Krizelman.

Ο κλάδος επενδύει αναλόγως για να κερδίσει ξανά πελάτες μετά από ένα δύσκολο 2020.

Τώρα που τα πρωτόκολλα ασφάλειας έχουν εξορθολογιστεί κάπως σε ολόκληρο τον κλάδο, οι καταναλωτές μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις προσδοκίες και ανυπομονούν να ταξιδέψουν ξανά».

Ταξιδιωτικές εταιρείες και διαφημιστικές δαπάνες

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες με τις υψηλότερες αυξήσεις σε διαφημιστικές δαπάνες από έτος σε έτος, περιλαμβάνουν τις:

  • Airbnb +560%. Διέθεσε σχεδόν 54 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακή διαφήμιση, με σχεδόν 44 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις βίντεο στο διαδίκτυο, 6 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις στο Facebook και 3 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις OTT.
  • Royal Caribbean +245%. Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών διατέθηκε για τηλεοπτικές διαφημίσεις. Σχεδόν 34 εκατομμύρια δολάρια δόθηκαν σε διαφημίσεις μετάδοσης και 7 εκατομμύρια δολάρια σε καλωδιακές διαφημίσεις.
    Δαπάνησε σχεδόν 11 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακή διαφήμιση, με πάνω από 7 εκατομμύρια δολάρια να διατίθενται για διαφημίσεις βίντεο στο διαδίκτυο και 27 χιλιάδες δολάρια σε διαφημίσεις για κινητές συσκευές, αύξηση 926% και πάνω από 1000% αντίστοιχα. Επένδυσε επίσης σε διαφημιστικές καμπάνιες με το Snapchat και το OTT.
  • Expedia  +138%. Ξόδεψε σχεδόν 180 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακή διαφήμιση, με σχεδόν 132 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις βίντεο στο διαδίκτυο, 27 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις στο Facebook και 10 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις προβολής.
    Η Expedia κατέβαλε πάνω από 153 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις.
  • Walt Disney Company  +73%. Η Walt Disney Company ξόδεψε πάνω από 694 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακή διαφήμιση. Έδωσε περισσότερα από 44 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις βίντεο στο διαδίκτυο, 152 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις Facebook και 44 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις Snapchat.
    Ξόδεψε επίσης πάνω από 666 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις.
  • Southwest Airlines +34%. Επένδυσε πάνω από 28 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακή διαφήμιση, με περισσότερα από 16 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις βίντεο στο διαδίκτυο και 9 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις στο Facebook.
    Ξόδεψε επίσης 19 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, με 11 εκατομμύρια δολάρια για καλωδιακές διαφημίσεις και 7 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις μετάδοσης.
    Η Southwest Airlines Co. άρχισε επίσης να επενδύει σε διαφημίσεις σε εφημερίδες και αύξησε τις δαπάνες της σε διαφημίσεις OTT πάνω από 1000%.