Οι Αμερικανοί καταναλωτές αναμένεται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 1.000 δολάρια σε ταξίδια το 2022.
Μόνο ένας στους πέντε ταξιδιώτες σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερα σε ταξίδια φέτος από ό, τι το 2019. Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα έρευνας της Rakuten Advertising.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν διακοπές μεγάλων αποστάσεων (100 μίλια ή περισσότερο) είναι πιο πιθανό να κλείσουν ακριβές διακοπές (πάνω από 2.000 $) από τον Ιανουάριο του 2022.
Από αυτούς τους ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) σκοπεύουν να δαπανήσουν έως και $ 5.000 για τα ταξίδια τους.
Η έρευνα σε 1.000 Αμερικανούς παρέχει πληροφορίες για τις αναμενόμενες συνήθειες δαπανών για ταξίδια για τους επόμενους έξι μήνες.
Τα βασικά ευρήματα από την ταξιδιωτική έρευνα Rakuten Advertising 2021 περιλαμβάνουν:
Παρά τις νέες μεταλλάξεις του ιού, οι καταναλωτές εξακολουθούν να σκέφτονται ταξίδια διακοπών. Ακόμη και με νέες αυξήσεις στα κρούσματα COVID-19, η πλειοψηφία των ταξιδιωτών (56%) δεν θα αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.
Πάνω από τα δύο τρίτα των καταναλωτών σκέφτονται ή έχουν ήδη κλείσει ταξίδια κατά τη διάρκεια της περιόδου των εορτών.
Περίπου το 50% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν μόνο για τις διακοπές στο εσωτερικό.
Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου από ό, τι το 2019 (Νοέμβριος – Δεκέμβριος).
Σχεδόν οι μισοί (47 %) σχεδιάζουν να ξοδέψουν στα ταξίδια τα ίδια χρήματα.