Εξετάζοντας ιστορικά δεδομένα που περιλαμβάνουν όλους τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, το Bureau of Labor Statistics (BLS) και το Host Agency Reviews (HAR) διαπίστωσαν ότι ο μέσος ταξιδιωτικός πράκτορας κέρδισε περίπου 44,000 $ κατά μέσο όρο το 2019 (το τελευταίο έτος τα κανονικά, προπανδημικά δεδομένα ήταν διαθέσιμο).

Το BLS καθορίζει τον μέσο μισθό ενός ταξιδιωτικού πράκτορα στα 44.690 $ με εύρος μεταξύ 23.360 $ και 69.420 $ που αντιστοιχεί στο χαμηλότερο έως το ανώτερο με απόκλιση 10% των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Το Host Agency Reviews διαπίστωσε ότι, το 2019, ο μέσος μισθός κυμάνθηκε γύρω στα 44.312 $ για ταξιδιωτικούς πράκτορες με τρία ή περισσότερα χρόνια εμπειρίας.

Αν και αυτά τα δεδομένα φαίνονται αρκετά εύχρηστα, δείχνουν μόνο ένα μέρος της εικόνας του τι κάνει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας.

Οι ετήσιοι μισθοί ποικίλλουν ευρέως ανάλογα με τον τύπο ταξιδιωτικού πράκτορα που είναι ένα άτομο, είτε είναι συνδεδεμένο είτε όχι με πρακτορείο υποδοχής, είτε είναι μισθωτός ή αυτοαπασχολούμενος ή ανεξάρτητος εργολάβος για μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο.

Για όσους αναζητούν να εργαστούν στον ταξιδιωτικό κλάδο που πουλάεί ταξίδια, οι κριτικές πρακτορείων φιλοξενίας διαπίστωσαν ότι οι υπάλληλοι των ταξιδιωτικών πρακτόρων τείνουν να έχουν πιο προβλέψιμο μισθό.

Κατοχή θέσης υπαλλήλου σε ταξιδιωτικό γραφείο όπου ο μισθός και οι προμήθειες παίζουν λιγότερο από έναν ρόλο στους συνολικούς μισθούς. Τα συνολικά κέρδη για αυτούς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες ήταν τα ακόλουθα σύμφωνα με το Travel Institute το 2019:

  • 37% των υπαλλήλων ταξιδιωτικών πρακτόρων κέρδιζαν λιγότερα από 24.000 $ ετησίως.
  • 25% κέρδισε $24.000-$59.999.
  • 18% κέρδισε πάνω από 60.000 $.

Σύμφωνα με μια έκθεση της ASTA για εταιρικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες με εμπειρία κερδίζουν περίπου 13.000 $ περισσότερα ετησίως από τους αρχάριους ομολόγους τους.

Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες αναψυχής, όσοι έχουν εμπειρία κερδίζουν περίπου 10.000 $ περισσότερα ετησίως.

Η εκπαίδευση παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο πόσα χρήματα βγάζει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας. Στην πραγματικότητα, το Ταξιδιωτικό Ινστιτούτο βρήκε μια άμεση συσχέτιση μεταξύ των κερδών και της εκπαίδευσης πρακτόρων στην έρευνά του για το Changing Face of Travel Agents.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει μια σαφής γραμμή που μπορεί να γίνει μεταξύ υψηλότερων αριθμών πωλήσεων και επιπέδων πιστοποίησης.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν χρειάζεται να διαθέτουν πιστοποίηση για να πουλήσουν ταξίδια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όμως η πιστοποίηση και η εξειδίκευση συνδέονται άμεσα με υψηλότερους μισθούς.