Η περίοδος των εορταστικών διακοπών είναι μπροστά μας και αναμένεται έντονη καθώς η αυξημένη κίνηση των ταξιδίων του καλοκαιριού θα μεταφερθεί στον χειμώνα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Holiday Outlook της PricewaterhouseCoopers (PwC).

Συγκεκριμένα, το 47% των Αμερικανών αναμένεται να ταξιδέψουν, ξοδεύοντας 12% περισσότερα – ή περίπου 510 δολάρια, κατά μέσο όρο – από πέρυσι.

Οι Millennials θα δαπανήσουν τα περισσότερα χρήματα σε ταξίδια αυτή τη γιορτινή περίοδο (670 δολάρια), ακολουθούμενοι από τους Gen X (611 δολάρια) και τους Gen Z (447 δολάρια).

Ποιους προορισμούς επιλέγουν

Ωστόσο, δεν πετάνε όλοι σε έναν μακρινό προορισμό. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 60% των Αμερικανών σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι εντός της πολιτείας τους.

Το 18% θα ταξιδέψει εκτός της χώρας. Φέτος, το Μεξικό, η Κεντρική Αμερική και η Καραϊβική είναι τάσεις μεταξύ των διεθνών ταξιδιωτών.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες – ή το 60% – σχεδιάζουν να εξαργυρώσουν ανταμοιβές για να κάνουν κράτηση για ταξίδια αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με την έρευνα.

Ταξίδια με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Το 47% του συνόλου των καταναλωτών αγκαλιάζουν την τεχνολογία για τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις, από τις online κρατήσεις έως το check-in μέσω κινητού και τα βιομετρικά στοιχεία.

Περισσότερο από το 60% είναι ανοιχτό στη βοήθεια μέσω chatbot. Πρόκειται για Αμερικανούς που ξοδεύουν 2.562 δολάρια συνολικά έναντι 1.530 δολάρια για όλους τους καταναλωτές. Κυρίως είναι νέοι millennials σε ποσοστό 61% και Gen Z ταξιδιώτες σε ποσοστό 58%.

  • Περισσότεροι από τους μισούς θα χρησιμοποιούν διαδικτυακούς ιστότοπους κρατήσεων.
  • Το ένα τρίτο πηγαίνει απευθείας στους ταξιδιωτικούς παρόχους.
  • Σχεδόν το 60% θα εξαργυρώσει ανταμοιβές για να κάνει κράτηση για ταξίδια, υπογραμμίζοντας περαιτέρω τη σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης.
  • Τα επώνυμα ξενοδοχεία προσελκύουν το 46% των ταξιδιωτών διακοπών, ενώ οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις προσελκύουν το 22%.