Σύνταξη: tourismtoday.gr

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ταξιδιώτες (54,9%) έχουν εξαπατηθεί από ψεύτικες ή παραπλανητικές εικόνες ενοικίασης ακινήτων στο διαδίκτυο με κάποιο τρόπο.

Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων μελέτη του VacationRenter, σύμφωνα με την οποία πολλοί παράγοντες θα μπορούσαν να συμβάλουν σε αυτό το αίσθημα εξαπάτησης, όπως η δημιουργία υψηλών προσδοκιών για ένα ενοικιαζόμενο ακίνητο.

  • 1 στους 5 εγκατέλειψε το ακίνητο αμέσως, όταν είδε πώς δεν ήταν αυτό που φαινόταν.
  • Ωστόσο, το 53,6% κατέληξε να μείνει για τη διάρκεια της κράτησης, λόγω της οικονομικής δέσμευσης και επειδή δεν είχε άλλη επιλογή.
  • Πάνω από το 58,1% μπόρεσε να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων μετά από αυτήν την εμπειρία.

Οι Gen Z (61,9%) ταξιδιώτες και οι millennials (56,5%) εξαπατώνται περισσότερο. Κάτι που  δεν αποτελεί έκπληξη σύμφωνα με το VacationRenter, λαμβάνοντας υπόψη την παρορμητική αγοραστική συμπεριφορά στους νεότερους καταναλωτές.

Πηγή: VacationRenter

Τι κάνει ελκυστική μια διαδικτυακή καταχώριση

Δεδομένης της πιθανότητας να ξεγελαστούν από τις εικόνες ενοικίασης ακινήτων, θα πίστευε κανείς ότι οι ταξιδιώτες έχουν τη δική τους διαδικασία ελέγχου μιας ηλεκτρονικής καταχώρισης.
Η έρευνα αποκαλύπτει τι περιμένουν όσον αφορά στην ποσότητα, στην ποιότητα και στο περιεχόμενο της εικόνας.

  • Πάνω από 4 στους 5 Αμερικανούς πιστεύουν ότι οι εικόνες ενοικιαζόμενων ακινήτων με άφθονο φυσικό φως είναι πολύ ανώτερες από αυτές με τεχνητό φωτισμό.
  • Ένα βιώσιμο ενοικιαζόμενο ακίνητο θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 15 εικόνες στην ηλεκτρονική καταχώριση και 13 από αυτές θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας.
Πηγή: VacationRenter