Καθώς περισσότερα ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές εταιρείες υπογραμμίζουν τη δέσμευσή τους για βιώσιμες λειτουργίες, μια νέα έρευνα της FloWater επιβεβαιώνει ότι αυτό θέλει ο ταξιδιωτικός καταναλωτής και μάλιστα είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα.

  • Σχεδόν 6 στους 10 ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν βιώσιμο κατάλυμα.
  • Περισσότεροι από 1 στους 3 ταξιδιώτες θα πλήρωναν 25 δολάρια ΗΠΑ περισσότερα ανά διανυκτέρευση για διαμονή με βιώσιμες ανέσεις.

Η έρευνα ρώτησε ταξιδιώτες οι ηλικίες των οποίων κυμαίνονταν από 18 έως 60 ετών, με την πλειοψηφία των ερωτηθέντων (68%) να είναι μεταξύ 30 και 44 ετών και άνω των 60 ετών.

  • Περισσότεροι από τους μισούς θεωρούν τη βιωσιμότητα σημαντική όταν αποφασίζουν για τα ταξίδια τους.
  • Το 60% προτιμά να ξοδεύει τα χρήματά του σε μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί βέλτιστες πρακτικές για τη βιωσιμότητα.

Βασικός παράγοντας το πόσιμο νερό

Το πόσιμο νερό αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης της βιωσιμότητας για πολλούς επισκέπτες του ξενοδοχείου.

Ενώ το εμφιαλωμένο νερό ήταν κάποτε σημάδι πολυτέλειας, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες προσπαθούν να μειώσουν τα πλαστικά απόβλητα και φέρνουν τα δικά τους επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια νερού με την προσδοκία ότι θα έχουν εύκολη πρόσβαση σε φιλτραρισμένες πηγές νερού για να τα ξαναγεμίσουν.