Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες βρίσκουν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) είναι χρήσιμη στις διαδικασίες σχεδιασμού τους, σύμφωνα με νέα έρευνα του Oliver Wyman.

Η μελέτη, εξέτασε chatbots όπως το Google Bard, το AI Trip Planner της Booking.com, την ενσωμάτωση ChatGPT της Expedia και το Penny της Priceline. Όπως αποκαλύφθηκε:

  • Το 54% των ταξιδιωτών αναψυχής εμπιστεύεται ήδη τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για σκοπούς έμπνευσης και σχεδιασμού ταξιδιού.
  • Το 81% από αυτούς δήλωσε ότι θα έκανε κράτηση βάσει των συστάσεων της.

Πόσοι τουρίστες χρησιμοποίησαν πρόσφατα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

  • Περισσότεροι από 1 στους 3 ταξιδιώτες αναψυχής χρησιμοποίησαν πρόσφατα εργαλεία που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη (AI).
  • Το 84% ήταν ικανοποιημένοι.
  • Πάνω από το 50% έλαβε τις περισσότερες ή όλες τις συστάσεις που παρέχονται από την AI.

Τα πλεονεκτήματα χρήσης τεχνητής νοημοσύνης

  • Συγκριτική τιμολόγηση.
  • Δυνατότητα κράτησης όλων των πτυχών του ταξιδιού σε ένα μόνο μέρος.
  • Ενσωμάτωση προγραμμάτων επιβράβευσης.

Πώς θα ενσωματώσουν το GenAI οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης αυτής της τεχνολογίας.

Τα δεδομένα για τους ταξιδιώτες αφοσίωσης, διαπίστωσαν ότι το 63% των ελίτ μελών αφοσίωσης στα ταξίδια και το 50% των μη ελίτ μελών θα επέλεγαν στο μέλλον, μια πλατφόρμα κρατήσεων λόγω των δυνατοτήτων παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης.

Το GenAI είναι ήδη το επίκεντρο των ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και τα μοντέλα μεγάλων γλωσσών αποτελούν σταθερό θέμα συζήτησης για την ταξιδιωτική βιομηχανία εδώ και μήνες.

Οι ειδικοί επισημαίνουν πώς, το επίπεδο ενθουσιασμού γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και τις προόδους της αυξάνεται. Μέρος αυτού οφείλεται στο πώς άλλαξε η αναζήτηση ως αποτέλεσμα της AI.

Η GenAI θα γίνει σχεδόν ένα de facto πρότυπο για το πώς ορισμένοι τουρίστες σκέφτονται τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και πώς ονειρεύονται ακόμη και τις διακοπές τους.