Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί επιβάτες -λιγότεροι από τους μισούς- που θα ταξιδέψουν φέτος από την χώρα τους πιστεύουν ότι τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες θα ανταποκριθούν στα καλοκαιρινά τους σχέδια απόδρασης, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA).

  • Το 45% εκτιμά ότι ο κλάδος είναι προετοιμασμένος για την πολυάσχολη καλοκαιρινή περίοδο.
  • Το 40% έχει βιώσει κάποια μορφή αναταραχής τον τελευταίο χρόνο.
  • Η πιο συνηθισμένη αιτία διακοπής που αναφέρθηκε ήταν οι καθυστερήσεις (31%), ακολουθούμενη από το 13% για ακυρώσεις, σχεδόν το 9% επηρεάστηκε από απεργίες, ενώ το 7% είχε προβλήματα από απώλεια ή βλάβη σε αποσκευές.
  • Λιγότεροι από τους μισούς (45%) ανέφεραν ότι μια τέτοια διαταραχή δεν έχει επηρεάσει τα μελλοντικά τους καλοκαιρινά σχέδια.

 

 

Η CAA συνεργάζεται με τη βιομηχανία για τις προετοιμασίες για το καλοκαίρι, για να διασφαλίσει ότι τυχόν προκλήσεις στα ταξίδια «μετριάζονται από τη συνεχιζόμενη ανθεκτικότητα του κλάδου».

«Στο πλαίσιο της αποστολής μας να προστατεύσουμε τους ανθρώπους συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες για να δούμε πώς προετοιμάζονται ενόψει πολυάσχολων περιόδων, και είναι θετικό να βλέπουμε ότι οι προσπάθειες τους έχουν απήχηση στους ταξιδιώτες», δήλωσε ο Rob Bishton, Διευθύνων Σύμβουλος της CAA.

  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) είχαν γνώση τουλάχιστον ορισμένων δικαιωμάτων σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακύρωσης σε πτήσεις, με το 18% να γνωρίζει ακριβώς ποια είναι τα δικαιώματά του.
  • Λιγότεροι από τους μισούς (46%) δήλωσαν ότι έχουν κάποια γνώση για τα δικαιώματα τους, αλλά δεν είναι απολύτως σίγουροι για όλες τις λεπτομέρειες.

Η ρυθμιστική αρχή ξεκίνησε πρόσφατα την εκστρατεία «Know Before You Go» για να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να μάθουν για τα δικαιώματα τους και να είναι προετοιμασμένοι σε περίπτωση μελλοντικής διακοπής.