Η ηλεκτρονική διαχείριση ταξιδίων είναι πλέον κοινός τόπος για όλες σχεδόν τις κατηγορίες ταξιδιωτών.
Αυτό αποκαλύπτει η νέα παγκόσμια έρευνά της Travelport, αναφορικά με τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στα ταξίδια. Στην έρευνα συμμετείχαν 23 χιλ. άτομα από 20 κράτη συμπεριλαμβανομένων και 1.000 Αμερικανών.
Όλο και περισσότεροι από τους ταξιδιώτες νέας έως μέσης ηλικίας επιθυμούν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως οι βοηθοί φωνής ή να αυξήσουν την εικονική πραγματικότητα με τρόπους που θα κάνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία πιο ευχάριστη.
Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας για το 2019 της Travelport έχουν ως εξής:

Η αξία

Η “αξία” του ταξιδιού έχει γίνει πιο σημαντική από το απλό “κόστος” κατά την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Mε τον όρο αξία νοείται η επίτευξη του καλύτερου συνδυασμού εμπειρίας και τιμής. Κατά την κράτηση μιας πτήσης το 86% όλων των ταξιδιωτών λένε ότι η αξία είναι πιο σημαντική από την απλή λήψη της χαμηλότερης τιμής.

Η ταξιδιωτική εμπειρία στο αεροπλάνο

Ο αριθμός των επιβατών αεροπλάνων που θέλουν να προσαρμόσουν την εμπειρία τους, αγοράζοντας περισσότερο χώρο για τα πόδια ή αναβαθμίζοντας τα γεύματά τους στο αεροπλάνο, πλησιάζει το 50% σε όλες τις ηλικιακές ομάδες (42%). Μάλιστα, 24% δηλώνουν ότι προτιμούν τις αποκαλούμενες “επώνυμες” προσφορές από αεροπορικές εταιρείες.

Κοινωνικά Μέσα

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς ως πηγές πληροφοριών για ταξίδια.

  • Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μέλη της Gen Z, επηρεάζονται περισσότερο (71%) από τις πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι που βρήκαν στο Instagram.
  • Το 64% των Millennials θεωρεί το Facebook να ασκεί μεγαλύτερη επιρροή σε τέτοια θέματα.
  • Μόνο το 24% αυτών θεωρεί ότι το Instagram επηρεάζει τη σκέψη τους σχετικά με τις ευκαιρίες ταξιδιού.

Βιομετρικά χαρακτηριστικά στα ταξίδια

Οι Millennials (76%), οι Gen Xers (59%) και οι Baby Boomers (48%) είναι πλέον άνετοι με τη χρήση βιομετρικών δεδομένων (αναγνώριση προσώπου, προσφορές ή θεραπεία από προσωπικό του ταξιδιωτικού γραφείου.