Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ζήτημα εμπιστοσύνης είναι τα ταξίδια για τους Ευρωπαίους. Κι αυτή φαίνεται να έχει κλονιστεί.

Όπως αποκαλύπτει παγκόσμια μελέτη των ITB Berlin και Travelzoo, η εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων καταναλωτών στην ταξιδιωτική βιομηχανία έχει πληγεί από την κρίση του Covid.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές είναι απογοητευμένοι από το πώς χειρίστηκαν οι ταξιδιωτικές μάρκες τις κρατήσεις και την επικοινωνία με τους πελάτες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι λιγότερα άτομα εμπιστεύονται πλέον ταξιδιωτικές μάρκες και αεροπορικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία από ότι πριν από την πανδημία.

Ωστόσο, οι ΗΠΑ και η Κίνα έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτό. Πολλοί λένε ότι εμπιστεύονται τόσο το εμπορικό σήμα όσο και τις αεροπορικές εταιρείες τώρα.

Η εμπιστοσύνη ανά χώρα

  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, η εμπιστοσύνη στον κλάδο των ταξιδιών υπέφερε περισσότερο.
    Το 24% σε αυτές τις δύο χώρες δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις εταιρείες του κλάδου λιγότερο τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία.
  • Αντίθετα, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη τάση να εμπιστευόμαστε ταξιδιωτικές μάρκες στις ΗΠΑ και την Κίνα. Η εμπιστοσύνη έχει αυξηθεί κατά 47% (ΗΠΑ) και 49% (Κίνα).
  • Το 83% θεωρεί την αξιοπιστία απέναντι σε ανθρώπους ή εταιρείες το μοναδικό πιο σημαντικό χαρακτηριστικό τους.

Εμπιστοσύνη και νέες ευκαιρίες

Για τον ταξιδιωτικό κλάδο, ο παράγοντας εμπιστοσύνης ανοίγει νέες ευκαιρίες. Παγκοσμίως ένα μεγάλο ποσοστό των παραθεριστών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για υπηρεσίες που γνωρίζουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη μορφή διαδικτυακού ερωτηματολογίου από την εταιρεία έρευνας OnePoll μεταξύ 12 και 18 Ιανουαρίου 2021.

Συμμετείχαν 8.000 άτομα σε ολόκληρο τον Καναδά, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.