Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ηγέτες της ασιατικής τουριστικής βιομηχανίας αποκαλύπτουν -ενόψει του συνεδρίου Arival 360 στο Βερολίνο, από τις 2 έως τις 4 Μαρτίου- πόσο έχουν αλλάξει οι Ασιάτες ταξιδιώτες.
Παροτρύνουν την ευρωπαϊκή βιομηχανία να προετοιμαστεί για την εισροή Ασιατών ταξιδιωτών. Ωστόσο προειδοποιούν ότι οι Ασιάτες τουρίστες είναι εξαιρετικά διαφορετικοί και αυτό που θέλουν να κάνουν στις διακοπές τους απέχει σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
Για να βοηθήσουν περαιτέρω τους tour operators να απευθυνθούν στο νέο ρεύμα των Ασιατών ταξιδιωτών, η φετινή εκδήλωση μεταφέρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
Στόχος είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις αξιοθέατων να αντιμετωπίσουν θέματα όπως η τεχνολογία, ο υπερτουρισμός και ο τρόπος ανάπτυξης επιτυχημένων εμπειριών επισκεπτών για αξιοθέατα, μεγάλους φορείς και πολιτιστικά ιδρύματα.
Εκατοντάδες εκπρόσωποι εταιρειών από όλους τους τομείς των περιηγήσεων, των δραστηριοτήτων, των αξιοθέατων και των εμπειριών αναμένεται να συμμετάσχουν στο συνέδριο Arival 360 τον επόμενο μήνα.
Τα καυτά θέματα περιλαμβάνουν τη βιωσιμότητα, την καινοτομία στον τομέα των εμπειριών και τη διαφοροποίηση των εταιρειών αξιοθέατων. Πολλοί από τους κορυφαίους παράγοντες επιρροής και στελέχη του κλάδου έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους ως ομιλητές, συμπεριλαμβανομένων των HotelBeds, Game of Thrones Studio και Holiday Extras.
Κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών
Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις πρέπει να αποκτήσουν τεχνογνωσία της αγοράς αν θέλουν να κερδίσουν τον Ασιάτη ταξιδιώτη.
«Για να προσελκύσουν Ασιάτες ταξιδιώτες, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα πρέπει να κατανοούν και να σέβονται τις πολιτισμικές διαφορές, καθώς οι ασιατικές αγορές έχουν διαφορετικές συμπεριφορές και ανάγκες, δήλωσε ο Taka Mitamura, διευθυντής παγκόσμιας επικοινωνίας και επιχειρηματικών πρωτοβουλιών του ιαπωνικού διαδικτυακού ταξιδιωτικού πρακτορείου Veltra.
Η συνεργασία με OTA που διαθέτουν τεχνογνωσία στις αντίστοιχες αγορές τους μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι, καθώς μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών από την περιοχή τους.
Επιπλέον, η παροχή θεματικών περιηγήσεων ή εμπειριών προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένα ενδιαφέροντα μπορεί να προσελκύσει αποτελεσματικά την προσοχή αυτής της αγοράς. Το θέμα είναι να δημιουργηθεί μια εξατομικευμένη και με σεβασμό εμπειρία που να ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες και προτιμήσεις τους».
Μην θεωρείτε την Ασία ως μια ενιαία αγορά
Οι tour operators θα πρέπει να στοχεύουν σε συγκεκριμένες χώρες και να είναι προετοιμασμένοι να προσφέρουν ιδιαίτερα τοπικό περιεχόμενο.
«Η Ασία αντιπροσωπεύει τεράστιες δυνατότητες, αλλά είναι πολύ διαφορετική», δήλωσε ο Ricky So, Εμπορικός Διευθυντής της πλατφόρμας δραστηριοτήτων, περιηγήσεων και εμπειριών της Singapore Airlines, Pelago.
Το να γνωρίζετε ακριβώς ποιες χώρες στοχεύετε είναι το κλειδί. Ο εντοπισμός πηγαίνει πέρα από την απλή προσαρμογή του περιεχομένου σας στις γλώσσες τους. Αφορά επίσης τις διατροφικές προτιμήσεις, τις εκτιμήσεις για τα μέσα μεταφοράς, τις επιλογές πληρωμής κ.ά.
Επενδύστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
«Όσον αφορά στη διανομή των προϊόντων σας, η τοπικοποίηση σημαίνει επίσης να είστε διαθέσιμοι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που συχνάζει το κοινό σας ή να εμφανίζεστε σε τοπικό περιεχόμενο που ακολουθούν, συμβουλεύει ο Ricky So.
Τα τουριστικά γραφεία και οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες επενδύουν σημαντικά σε αυτές τις πτυχές και αποτελούν εξαιρετικούς συνεργάτες για τους φορείς εκμετάλλευσης, οι οποίοι διαφορετικά μπορεί να έχουν περιορισμένους πόρους για να εντοπίσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ τους.
Οι φορείς εκμετάλλευσης που επεκτείνονται με επιτυχία στην Ασία είναι συχνά πολύ συνειδητοποιημένοι ως προς το σε ποιους απευθύνονται και στη συνέχεια προσαρμόζουν το πρόγραμμα και τις προσπάθειες διανομής τους ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτό».