Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα επαγγελματικά ταξίδια αλλάζουν και οι εταιρείες μένουν πίσω στις τάσεις, σύμφωνα με μελέτη της Banyan.
Παρά το γεγονός ότι 3 στους 4 επαγγελματίες ταξιδιώτες έχουν πραγματοποιήσει «ταξίδια αναψυχής» ή bleisure -δηλαδή ταξίδια που αποτελούν συνδυασμό επαγγελματικών δραστηριοτήτων και αναψυχής- μόνο το 61% δηλώνει ότι η εταιρεία του έχει την σχετική πολιτική. Οι πιο συνηθισμένες δραστηριότητες αναψυχής για επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι:
- Σύνδεση με φίλους και συγγενείς στην περιοχή (73%).
- Περιήγηση στα αξιοθέατα ή οι τουριστικές δραστηριότητες (73%).
- Φαγητό (71%).
Σχεδόν οι μισοί επαγγελματίες ταξιδιώτες χρησιμοποιούν ένα μείγμα προσωπικών και επαγγελματικών καρτών για να πληρώσουν.
Το 63% επιθυμεί μεγαλύτερη ευελιξία στη χρήση καρτών της επιλογής στα ταξίδια bleisure, κάτι που οι εταιρείες θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους στην διαμόρφωση νέων πολιτικών.
Μια λύση είναι η συνεργασία με έναν πάροχο διαχείρισης ταξιδιών και εξόδων που καταγράφει αυτόματα και με ασφάλεια και τις πληροφορίες των αποδείξεων.
Αυτό θα απαλλάξει τους επαγγελματίες ταξιδιώτες από την ανάγκη να παρακολουθούν ξεχωριστά πολλαπλές κάρτες. Παράλληλα περιορίζει τον χρόνο που δαπανάται για τις αναφορές εξόδων ή για την διόρθωση των λαθών τους.
Πόσο αντιπαθούν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες την διαδικασία αναφοράς εξόδων
Σύμφωνα με την έρευνα ενοχλητική, χρονοβόρα και επιρρεπή σε σφάλματα βρίσκουν τη διαδικασία αναφοράς δαπανών οι επαγγελματίες ταξιδιώτες. Για τους λόγους αυτούς καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να την αποφύγουν.
- Περισσότεροι από τους μισούς (55%) ανέφεραν τη χρονική επιβάρυνση της διαχείρισης των δαπανών ως αγκάθι στη διαδικασία.
- Σχεδόν 6 στους 10 επαγγελματίες ταξιδιώτες ξοδεύουν 20 λεπτά ή περισσότερα για να υποβάλουν μια αναφορά εξόδων.
Οι ξεπερασμένες διαδικασίες διαχείρισης δαπανών δεν κλέβουν απλώς τον χρόνο των εργαζομένων, αλλά επηρεάζουν και τα πορτοφόλια της εταιρείας.
Η απλή διαδικασία σύνταξης μιας αναφοράς εξόδων για μία μόνο διανυκτέρευση σε ένα ξενοδοχείο επιφέρει ένα μέσο κόστος 58 δολάρια για μια εταιρεία.
Επιπλέον, το 87% των επαγγελματιών ταξιδιωτών χρειάστηκε να διορθώσουν τυχαία λάθη στις αναφορές δαπανών (ή να αναθέσουν στην εσωτερική τους οικονομική ομάδα να τα διορθώσει).
Αυτό προσθέτει περιττό χρόνο στη διαδικασία και για τις επιχειρήσεις που περιορίζουν τις δαπάνες εν μέσω υψηλού πληθωρισμού και αυτός ο χρόνος είναι χαμένο χρήμα.
Αν και μπορεί να μην είναι η αγαπημένη τους διαδικασία, η έρευνα δείχνει ότι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δεν καθυστερούν να υποβάλουν αποδείξεις για αποζημίωση. Το 90% υποβάλλει αναφορές δαπανών εντός μιας εβδομάδας από την επιστροφή από το ταξίδι του.
Τι συμβαίνει όμως όταν δεν έχουν όλες τις αποδείξεις; Τότε αισθάνονται «απογοητευμένοι» έως «αγχωμένοι» ακόμη και «πανικοβλημένοι».
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αντιπαθούν την διαδικασία αναφοράς εξόδων και είναι πρόθυμοι να λάβουν δραστικά μέτρα για να την αποφύγουν, όπως:
- 1 στους 5 επαγγελματίες ταξιδιώτες θα προτιμούσε να ρίξει χυμό λεμονιού
σε μία πληγή, παρά να καταθέσει αναφορά εξόδων. - Πάνω από το ένα τρίτο προτιμά ένα ραντεβού με τον οδοντίατρο παρά να υποβάλει μια έκθεση εξόδων.
- Σχεδόν το 40% προτιμά να φάει ένα σκουλήκι μία φορά παρά να υποβάλλει έκθεση εξόδων.
- Πάνω από το ένα τρίτο θα πλήρωνε 50 δολάρια ή και περισσότερα για να του κάνει κάποιος την αναφορά εξόδων.