Ποσοστό 30% των bloggers κοστολογούν τις αναρτήσεις τους μεταξύ 101 και 250 λιρών. Αυτό προέκυψε από την Bloggers Survey 2019 της βρετανικής εταιρείας Vuelio.

Το δεύτερο δημοφιλέστερο εύρος τιμής ήταν μέχρι 100 λίρες (27%). Aκολουθούν τιμές από £ 251- £ 500 (11%) και £ 501- £ 1.000 (6%).

Ποσοστό 8% δήλωσαν κατά μέσο όρο ότι δεν χρεώνουν τίποτα.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη το Νοέμβριο, υποδηλώνει επίσης ότι οι χρεώσεις επιρροής είναι ελαφρώς πάνω από το μέσο όρο. Για παράδειγμα, 4% χρεώνουν περισσότερο από £ 1.000 και 8% χρεώνει μεταξύ £ 501 και £ 1.000.

Περισσότερα εισοδήματα

Το περασμένο έτος παρατηρήθηκε αισθητή αύξηση του ποσοστού του εισοδήματός τους – 18%, από 12% το 2017 και 8% το 2016.

Πτώση στη μόδα

Η έρευνα καταδεικνύει την έντονη πτώση των άρθρων για τη μόδας και την ομορφιάς, καθώς το ποσοστό των blogs στην κατηγορία αυτή μειώνεται από 22% το 2016 σε μόλις 8% το 2018.

Ταυτόχρονα, υπήρξε μικρότερη πτώση στο lifestyle blogging (από 22% σε 20%), ενώ το ποσοστό του blogging για τα τρόφιμα, τα ποτά και τα ταξίδια αυξήθηκε κατά τη διάρκεια των δύο ετών.

Εν τω μεταξύ, η πλειοψηφία των bloggers (88%) πιστεύει ότι η δημοσιοποίηση των χορηγιών είναι σημαντική για κάθε συνεργασία.

Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των bloggers πιστεύει ότι τα blogs θα οδηγηθούν από τις ανάγκες των διαφημιζόμενων και σχεδόν το ήμισυ (42%) πιστεύει ότι το κοινό τους θα γίνει πιο επιφυλακτικό από τα κίνητρα των bloggers.