Πάνω από τα τρία τέταρτα των επαγγελματιών ταξιδιωτών αναφέρουν ότι ο εργοδότης τους αντιμετωπίζει την υγεία και την ασφάλεια εργαζομένων τους όταν ταξιδεύουν ως προτεραιότητα.

Ωστόσο, μόνο το 36% των ταξιδιωτών λέει ότι ο εργοδότης τους φροντίζει άνευ όρων για την ασφάλεια και την ασφάλειά τους όταν εργάζονται εξ αποστάσεως και ένα άλλο 25% δεν γνωρίζει, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της BCD Travel.

Η έρευνα σε 674 επαγγελματίες ταξιδιώτες παγκοσμίως είχε στόχο να εξετάσει τη διαχείριση του ταξιδιωτικού κινδύνου και την εμπειρία του ταξιδιώτη, καθώς και μια ποικιλία μέτρων που μπορεί να βελτιώσουν την υγεία, την ασφάλεια των ταξιδιωτών όταν βρίσκονται εκτός γραφείου.

Περίπου το 64% των ταξιδιωτών δεν γνωρίζουν εάν καλύπτονται από την ταξιδιωτική ασφάλεια και την ιατρική υποστήριξη του οργανισμού τους εάν παρατείνουν το επαγγελματικό τους ταξίδι για λόγους αναψυχής.

Άλλα σημεία της έρευνας:

• Το 75% των ταξιδιωτών σπάνια ή ποτέ δεν αισθάνονται ανασφαλείς κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού. Από το 23% που μερικές φορές ή τακτικά αισθάνεται ανασφαλής, ένα ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό ανδρών από τις γυναίκες αισθάνεται ανασφαλές και ένα ακόμη υψηλότερο ποσοστό μη δυαδικών/μη συμμορφούμενων ταξιδιωτών αισθάνεται ανασφαλής.

• Όταν οι ταξιδιώτες αισθάνονται ανασφαλείς, είναι πιο συχνά όταν περπατούν στους δρόμους (44%), όταν οδηγούν σε άγνωστη τοποθεσία (43%) ή χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς (40%). Οι ταξιδιώτες είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται ανασφαλείς σε ένα εστιατόριο (6%) ή σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου (6%).

• Οι κύριες ενέργειες που κάνουν οι ταξιδιώτες για να υποστηρίξουν τη δική τους ασφάλεια περιλαμβάνουν το διαχωρισμό του κλειδιού του δωματίου τους στο ξενοδοχείο (50%), τη λήψη ταξί ή υπηρεσία μεταφοράς αντί για τα μέσα μαζικής μεταφοράς (46%) και τον έλεγχο της οδού διαφυγής πυρκαγιάς στο ξενοδοχείο (40%).

• Τα κορυφαία μέτρα υποστήριξης από τους οργανισμούς τους που οι ταξιδιώτες λένε ότι τους κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς σε ένα ταξίδι είναι ταξιδιωτικές ειδοποιήσεις και ειδοποιήσεις ασφαλείας (61%), μια κεντρική επαφή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (53%), πληροφορίες ασφαλείας προορισμού πριν από το ταξίδι (51%) και σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (44%).