Τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια αυξήθηκαν κατά 4,5% πέρυσι, σύμφωνα με την ForwardKeys. Η αύξηση κατά 4,5% το 2019 ήταν σημαντικά βραδύτερη από την 6% αύξηση που σημειώθηκε το 2018 και τον μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας 6,8% ετησίως.
Αν και η αύξηση ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη πέρυσι, οι πρώιμες προβολές για τους πρώτους τρεις μήνες του 2020 είναι πιο αισιόδοξες. Και οι κρατήσεις αυξάνονται κατά 8,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
“Συνήθως, η αεροπορία αναπτύσσεται περίπου τρεις ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το παγκόσμιο ΑΕΠ”, ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ForwardKeys Olivier Ponti.
Περιοχές και αεροπορικά ταξίδια
- Η περιοχή που αυξήθηκε περισσότερο το 2019 ήταν η Ασία-Ειρηνικός, η οποία είδε τα διεθνή ταξίδια εξερχόμενων να αυξάνονται κατά 7,7% χάρη στην οικονομική ανάπτυξη αρκετών χωρών της περιοχής.
- Από την άλλη, οι διεθνείς αναχωρήσεις από τη Μέση Ανατολή μειώθηκαν κατά 2,4%.
- Στις ΗΠΑ τα διεθνή εξερχόμενο ταξίδια αυξήθηκαν 4,8%. Τα ταξίδια μεταξύ των χωρών της περιοχής αυξήθηκαν κατά 3,2%. Η αξιοσημείωτη απόδοση ήταν η αύξηση των μετακινήσεων σε άλλες περιοχές του κόσμου, η οποία ήταν αυξημένη κατά 6,8%, με τη συνέχιση της αντοχής του δολαρίου, τις νέες συνδέσεις με πολλά μέρη του κόσμου και την ανάκαμψη της Αιγύπτου και της Τουρκίας ως προορισμούς.
- Τα ταξίδια εξερχόμενων από την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 3,7%. Τα ταξίδια μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών αυξήθηκαν κατά 3,3% και τα ταξίδια προς άλλες ηπείρους αυξήθηκαν κατά 5,5%.
Εξετάζοντας το μέλλον
- Η Αφρική φαίνεται να ξεχωρίζει. Από την 1η Ιανουαρίου οι διεθνείς εξερχόμενες κρατήσεις είναι μπροστά 12,9%.
- Η δεύτερη πιο ελπιδοφόρα εξερχόμενη αγορά είναι η Ευρώπη, με διεθνείς προθεσμιακές κρατήσεις για το πρώτο τρίμηνο 10,5%.
Οι κρατήσεις μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών είναι στο +9,6%, ενώ οι κρατήσεις σε άλλες ηπείρους προχωρούν 11,8%. - Σε τρίτη θέση, είναι η Ασία-Ειρηνικός, όπου οι διεθνείς κρατήσεις κινούνται με άνοδο 8,3%. Μεταξύ των χωρών της περιοχής, οι κρατήσεις είναι στο +7,7% και οι κρατήσεις για μακρινά ταξίδια είναι στο +9,7%.
“Το πρώτο τρίμηνο του 2020 φαίνεται να είναι γεμάτο με ταξίδια, τονίζει ο Olivier Ponti.
Και αυτά σε μεγάλες αποστάσεις δείχνουν ιδιαίτερα ισχυρότερη ανάπτυξη από τα ενδοπεριφερειακά ταξίδια.
Αυτό είναι ενθαρρυντικό είδηση για τη βιομηχανία καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι όσο ταξιδεύουν, τόσο περισσότερο ξοδεύουν” .