Ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες, με την ανταπόκριση της βιομηχανίας στην επιδημία του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα της JD Power.
- Το 60% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι οι ξενοδόχοι, οι κρουαζιέρες και οι αεροπορικές εταιρείες έχουν επιδείξει ανησυχία, για την υγεία και την ασφάλεια του ταξιδιώτη.
- Το 65% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν παράσχει ένα καλό επίπεδο πληροφοριών σχετικά με τις διαδικασίες.
- Περισσότεροι από τους μισούς πιστεύουν ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πληρούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες στις πολιτικές ακύρωσης.
Η JD Power επισημαίνει ότι κατά τη διάρκεια περιόδων κρίσης οι επιχειρήσεις του κλάδου που αποκομίζουν υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των ταξιδιωτών θα είναι οι πρώτες που θα δουν τους πελάτες τους να επιστρέφουν μετά την κρίση.